فولاد و آهن

برگزاری جلسه تعامل فیمابین مدیران ارشد مجتمع فولاد خوزستان و گروه ملی صنعتی فولاد ایران

برگزاری جلسه تعامل فیمابین مدیران ارشد مجتمع فولاد خوزستان و گروه ملی صنعتی فولاد ایران
پایگاه خبری معدن نیوز - امروز (پنجشنبه مورخ ۵ تیرماه) جلسه تعامل بین مجموعه مدیران ارشد فولاد خوزستان و گروه ملی با حضور ذوالقدرنیا معاون اقتصادی سپاه پاسداران، علی محمدی مدیرعامل، اعضاء هیات مدیره و تنی چند از معاونین مجتمع فولاد خوزستان با دکتر یوسفی مدیرعامل، محمدی جانشین مدیرعامل و برخی از معاونین و مدیران شرکت گروه ملی در محل سالن جلسات دفتر مدیریت برگزار گردید.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از روابط عمومی گروه ملی صنعتی فولاد ایران، امروز (پنجشنبه مورخ 5 تیرماه) جلسه تعامل بین مجموعه مدیران ارشد فولاد خوزستان و گروه ملی با حضور  ذوالقدرنیا معاون اقتصادی سپاه پاسداران، علی محمدی مدیرعامل، اعضاء هیات مدیره و تنی چند از معاونین مجتمع فولاد خوزستان با یوسفی مدیرعامل، محمدی جانشین مدیرعامل و برخی از معاونین و مدیران شرکت گروه ملی در محل سالن جلسات دفتر مدیریت برگزار گردید.

در این جلسه طرفین به راهکارهای همکاری و تعامل در راستای سرمایه گذاری مشترک جهت تکمیل چرخه فولاد و تامین مواد اولیه با همکاری دو شرکت که منجر به تکمیل زنجیره ارزش در صنایع بالادستی و پایین دستی فولاد و ثبات و توسعه اشتغال و کارآفرینی در استان خوزستان خواهد شد به گفتگو پرداختند. 

همچنین مقرر گردید در کنار مراودات تجاری انتقال تجارب و همکاری های فنی و تکنولوژیکی بین دو مجموعه و بازدید های مدیران و کارشناسان دو طرف توسعه و گسترش یابد.

بازدید از کارخانه نورد کوثر پایان بخش این جلسه بود و طی آن هیات فولاد خوزستان از نزدیک در جریان روند تولید در این بخش قرار گرفتند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد