سنگ آهن و ذغال سنگ

رشد ۲.۵ درصدی درآمد چادرملو در سه ماهه اول سال درمقایسه با مدت مشابه سال قبل

رشد ۲.۵ درصدی درآمد چادرملو در سه ماهه اول سال درمقایسه با مدت مشابه سال قبل
پایگاه خبری معدن نیوز- شرکت صنعتی و معدنی چادرملو در خرداد ماه سال جاری موفق به کسب درآمد عملیاتی ۸ هزار و ۵۵۶ میلیارد ریالی شده و به این ترتیب جمع کل درآمد های عملیاتی این شرکت در سه ماهه نخست سال جاری به ۲۱ هزار و ۳۲۸ میلیارد ریال رسیده و این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۲.۵ درصدی را نشان می‌دهد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، شرکت صنعتی و معدنی چادرملو در خرداد ماه سال جاری موفق به کسب درآمد عملیاتی 8 هزار و 556 میلیارد ریالی شده و به این ترتیب جمع کل درآمد های عملیاتی این شرکت در سه ماهه نخست سال جاری به 21 هزار و 328 میلیارد ریال رسیده و این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 2.5 درصدی را نشان می‌دهد.

نرخ فروش محصولات اصلی این شرکت در خرداد ماه تماما افزایشی بوده و رشد قیمت جهانی فولاد در کنار رشد نرخ سامانه نیما، بهای محصولات گروه فولاد و سنگ آهن را با افزایش نرخ در ماه گذشته روبرو ساخت.

بهای هر تن فولاد این شرکت در ماه گذشته با 16 درصد افزایش به 53 میلیون و 70 هزار ریال به ازای هر تن رسید.

لازم به ذکر است، نرخ این محصول در حال حاضر و در آخرین معاملات بورس کالا به بیش از 67 میلیون ریال نیز رسیده است.

نرخ کنسانتره و گندله نیز به ترتیب با 3.5 و 3 درصد افزایش نسبت به ماه گذشته به 8.1 و 12.4 میلیون ریال به ازای هر تن رسیدند. احتمال افزایش ضرایب قیمتی این دو فرآورده در هفته‌های پیش رو وجود دارد.

چادرملو در سه ماهه ابتدایی امسال 2 میلیون و 383 هزار تن کناسنتره، 870 هزار تن گندله، 421 هزار تن آهن اسفنجی و 254 هزار تن فولاد تولید کرده و موفق به فروش یک میلیون و 300 هزار تن کنسانتره، 245 هزار تن گندله، 135 هزار نن فولاد و 51 هزار تن آهن تسفنجی شده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد