اخبار استان ها

نگاه ویژه طرح احیاء معادن کوچک مقیاس به معادن و محدوده های غیرفعال خراسان رضوی

نگاه ویژه طرح احیاء معادن کوچک مقیاس به معادن و محدوده های غیرفعال خراسان رضوی
پایگاه خبری معدن نیوز - هفته گذشته جلسه ای با حضور معاون معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی در دفتر طرح احیاء معادن کوچک مقیاس حول محور عملکرد طرح احیاء، فعالسازی و توسعه معادن کوچک مقیاس در سال ۹۸ در استان خراسان رضوی تشکیل شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، هفته گذشته جلسه ای با حضور معاون معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی در دفتر طرح احیاء معادن کوچک مقیاس حول محور عملکرد طرح احیاء، فعالسازی و توسعه معادن کوچک مقیاس در سال 98 در استان خراسان رضوی تشکیل شد.

در این جلسه توکلی؛ معاون معدنی سازمان صمت خراسان رضوی با تایید اخبار مبتنی بر آمار بالای معادن غیرفعال استان، وجود نهادها و سازمان های معارض و موانع اداری را از عمده ترین دلایل عدم فعالیت معادن و یا عملکرد زیر ظرفیت آنها برشمرد.

در ادامه وی ضمن اشاره به پتانسیل قابل توجه استان در مواد معدنی کرومیت، منگنز، سنگ آهن، مس ، طلا، باریت ، خاک صنعتی، زغالسنگ و سیلیس، بر عزم جدی سازمان صمت استان در فعالسازی محدوده های غیرفعال در سال 99 تاکید کرد.

مدیر اجرایی و دبیر شورای هماهنگی طرح احیا نیز با اشاره به تاکید مقام عالی وزارت در خصوص فعالسازی معادن غیرفعال این استان ، با تببین برنامه های طرح در سال 99، از نگاه ویژه این طرح به فعالسازی معادن استان خراسان رضوی و همکاری متقابل با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، به منظور تسهیل روند اجرایی احیا و فعالسازی معادن و محدوده های غیرفعال خبر داد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد