فولاد و آهن

افزایش ضریب محصولات میانی فولاد معدنی ها را سودآورتر می کند

افزایش ضریب محصولات میانی فولاد معدنی ها را سودآورتر می کند
پایگاه خبری معدن نیوز- بازدهی شرکت های معدنی با همین ضریب قیمت محصولات کنسانتره و گندله در سال های اخیر سودآوری عالی برای شرکت گهرزمین به همراه داشته و اگر این ضریب افزایش یابد می تواند سودآوری این شرکت ها را افزایش دهد و در مقابل حاشیه سود شرکت های فولادی به شدت کاهش یابد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز- بازدهی شرکت های معدنی با همین ضریب قیمت محصولات کنسانتره و گندله در سال های اخیر سودآوری عالی برای شرکت گهرزمین به همراه داشته و اگر این ضریب افزایش یابد می تواند سودآوری این شرکت ها را افزایش دهد و در مقابل حاشیه سود شرکت های فولادی به شدت کاهش یابد.

به زودی ضریب قیمت محصولات کنسانتره و گندله به نسبت قیمت فولاد خوزستان را تعیین می کند و درصورتی که ضریب افزایش بالایی داشته باشد می تواند در بازار تغییرات محسوسی ایجاد کند و میزان سودآوری شرکت های معدنی را بالا ببرد و در مقابل سودآوری شرکت های پایین دستی یا تولیدکننده فولاد را کاهش دهد.

در حال حاضر با همین ضریب قیمت درآمد شرکت های معدنی بسیار مناسب است، برای نمونه رشد بازدهی شرکت گهر زمین در 4 سال گذشته افزیشی 4 برابری داشته و با توجه به بازار پیش بینی می شود با همین ضریب در صورتی که عملکرد بهتری داشته باشد سودآوری شرکت هم رشد قابل ملاحظه ای خواهد داشت. چراکه آمارها روند صعودی تولید شرکت را نشان می دهد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد