گفتگو، یادداشت و نشست خبری

پیام تبریک مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین به مناسبت روز صنعت و معدن

پیام تبریک مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین به مناسبت روز صنعت و معدن
پایگاه خبری معدن نیوز - علی اکبر پوریانی مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهر زمین در پیامی به مناسبت روز صنعت و معدن، آغاز انقلاب صنعتی را موجب چشمگیرتر شدن اهمیت روز افزون صنعت و معدن خواند. متن این پیام در ادامه از نظر می گذرد:
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، علی اکبر پوریانی مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهر زمین در پیامی به مناسبت روز صنعت و معدن، آغاز انقلاب صنعتی را موجب چشمگیرتر شدن اهمیت روز افزون صنعت و معدن خواند. متن این پیام در ادامه از نظر می گذرد:

با آغاز انقلاب صنعتی و تحول در سبک زندگی مردم جهام، اهمیت روز افزون صنعت و معدن چشمگیرتر گردید. به گونه ای که دیری نپایید تا زندگی صنعتی جایگزین سبک سنتی اهالی این کره خاکی شد و گرایش و وابستگی به توسعه، فزونی یافت.

پیش از آن قرن ها بود که نیاز بشر و کاوش به منظور یافتن راهی برای مقابله با مشکلات فراگیر زندگی که امنیت، سلاکتی و آسایش او را تهدید می کردند باعث کشف معادن شد و طبیعت، هدیه بزرگ خود را به جهانیان بخشید.

صنعتی شدن یک انقلاب شاخص در پیوند میان صنعت و معدن شد و این اتفاق بزرگ و پیوستگی مبارک، زمینه ساز بهبودی روز افزون زندگی مردمات این کره خاکی گردید.

به میمنت چنین اتفاق خجسته ای دهم تیر ماه به نام روز بزرگ صنعت و معدن نامگذاری گردید و برگ زرین دیگری بر تقویم این دیار کهن اضافه شد.

اینجانب این روز بزرگ را محضر تمامی تلاشگران و جهادگران این عرصه خطیر و جبهه اقتصادی به خصوص قهرمانان، رکوردداران و کارکنان شریف مجموعه بزرگ سنگ آهن گهر زمین که تلاش های زیادی را در راستای به ثمر نشساندن اهداف و برنامه های این شرکت نمودند تبریک و تهنیت عرض نموده، امید است با استعانت از خداوند متعال و در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام جهش تولید نامگذاری شده است شاهد رشد و شکوفایی بیش از صنعت و معدن کشور باشیم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد