فولاد و آهن

معاون منابع انسانی و امور اجتماعی فولاد خوزستان خبر داد:

آغاز رسمی دوره‌های آموزش الکترونیکی شرکت فولاد خوزستان

آغاز رسمی دوره‌های آموزش الکترونیکی شرکت فولاد خوزستان
پایگاه خبری معدن نیوز - دوره‌های آموزش الکترونیکی شرکت فولاد خوزستان با حضور معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی آغاز بکار کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، دوره‌های آموزش الکترونیکی شرکت فولاد خوزستان با حضور معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی آغاز بکار کرد.

مهران عباس‌زاده معاون منابع انسانی و امور اجتماعی فولاد خوزستان در نخستین دوره آموزش از راه دور فولاد خوزستان با اشاره به اهمیت کارکنان در یک سازمان اظهار داشت: در دنیای امروزه کارکنان توانمند، با قابلیت، متخصص، متعهد و پرتلاش مزیت رقابتی سازمان‌ها به‌شمار می‌آیند. وقتی ما شرکت فولاد خوزستان را با سازمان‌هایی که فن‌آوری به‌ روزتری نسبت به ما دارند، مقایسه و شاهد این هستیم که دستاوردهای فولاد خوزستان بر تارُک صنعت می‌درخشد، نشان دهنده این واقعیت است که قابلیت ها و توانمندی های کارکنان پرتلاش باعث ایجاد این مزیت رقابتی و موفقیت ها شده است.

عباس‌زاده در ادامه افزود: شرکت توسعه اقتصادی فراگیر وفا که یکی از شرکت‌های تابعه فولاد خوزستان می‌باشد با جمع‌آوری محتوای آموزشی، سعی در تولید محتوا داشته و امیدواریم با استفاده از فن‌آوری اطلاعات در حوزه آموزش، شاهد تحول چشمگیر باشیم.

معاون منابع انسانی در پایان ابراز امیدواری نمود که کارکنان شرکت از فرصت پیش آمده، بهره کافی ‌را ببرند و اثربخشی دوره‌های آموزشی را بالا برده و اگر برای بالابردن کیفیت و بهبود اجرا پیشنهادی دارند، با مدیریت آموزش و توسعه منابع انسانی در جریان بگذارند.

در ادامه این گزارش جعفر جنامی نیا مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی گفت: نخستین دوره آموزش از راه دور، بعد از ظهر 8 تیرماه 99 در بستر تکنولوژی نوین آموزشی و فناوری اطلاعات با مشارکت بخشی از کارکنان شرکت برگزار شد.

جنامی نیا درباره هدف از اتخاذ این رویکرد و برگزاری دوره‌های آموزش الکترونیکی آنلاین اظهار داشت: هدف اصلی افزایش فرصت‌های یادگیری برای کارکنان و مدیران، از میان برداشتن محدودیت‌های فاصله و مکان، استفاده بهتر از زمان و به‌ طور کلی ارتقای بهره‌وری در امر آموزش است.

وی افزود: شرایط حساس شیوع کرونا و اهمیت مراقبت از سلامت کارکنان، محرک اصلی راه اندازی دوره‌های آموزشی از راه دور بود. لیکن به علت تنوع و تعدد مزایا، آن را به عنوان رویکردی دائمی اتخاذ خواهیم نمود و حتی در صورت برگشتن شرایط به حالت عادی، همواره در کنار دوره‌های حضوری آموزشی، از دوره‌های آموزشی آنلاین استفاده خواهد شد.

جنامی نیا درباره صرفه اقتصادی این تحول در آموزش و توسعه کارکنان گفت: استفاده از تکنولوژی‌ های نوین آموزشی از یک طرف موجب می شود تا هزینه‌های برگزاری دوره‌ها کاهش یافته و از طرفی دیگر به علت گسترش فرصت‌های یادگیری در بستر فناوری اطلاعات، دانش کارکنان ارتقا و عملکرد سازمانی بهبود می یابد. همچنین این امر موجب مزایای اقتصادی قابل توجه برای سازمان خواهد بود.

مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی تاکید داشت: همکاران، همچون گذشته از طریق دعوتنامه‌ های آموزشی و با استفاده از هر یک از دستگاه‌ های تلفن همراه، رایانه، لپ تاپ و تبلت به راحتی می توانند در دوره‌های آموزشی مربوطه شرکت نمایند. با وجود تهیه و ارائه اطلاعات راهنما درباره چگونگی بهره‌گیری از این دوره‌ها، همکاران تلاشگر اینجانب در واحد آموزش و توسعه منابع انسانی در بالاترین سطح آماده راهنمایی سایر کارکنان و پشتیبانی از برگزاری اثربخش دوره‌ها هستند.

وی در پایان با تشکر از حمایت‌ های بی‌دریغ مدیرعامل و معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، از تلاش‌های همکاران در واحد آموزش و توسعه منابع انسانی و فعالیت‌های واحد فناوری اطلاعات و شرکت توسعه اقتصادی فراگیر وفا تقدیر نمود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد