فولاد و آهن

در جلسه کارگروه فنی تولید ورق های فولادی کرایوژنیک مطرح شد:

صنایع فولادی، توانایی تولید فولادهای خاص وارداتی را دارند

صنایع فولادی، توانایی تولید فولادهای خاص وارداتی را دارند
پایگاه خبری معدن نیوز - مشاور رئیس هیئت عامل ایمیدرو در بومی سازی گفت: با توجه به تجربه ارزنده صنایع فولادی، این شرکت ها توانایی تولید فولادهای خاص وارداتی را دارند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، مشاور رئیس هیئت عامل ایمیدرو در بومی سازی گفت: با توجه به تجربه ارزنده صنایع فولادی، این شرکت ها توانایی تولید فولادهای خاص وارداتی را دارند.

حسن یونسیان در جلسه کارگروه فنی تولید ورق های فولادی کرایوژنیک با بیان این مطلب اظهار داشت: تهدیدها برای صنایع معدنی فرصت است و با توانایی های حاصله در این شرکت ها، امکان دستیابی به دانش فنی و بومی سازی محصولات از جمله فولادهای خاص وجود دارد.

وی افزود: با بومی سازی محصولات، علاوه بر ایجاد ارزش افزوده در تولیدات، نیاز بازار داخلی در شرایط محدودیت های تحریم بین المللی تامین شده و از ورود برخی محصولات بی کیفیت خارجی نیز جلوگیری خواهد شد.

بنا به این گزارش، جلسه کارگروه فنی تولید ورق های فولادی کرایوژنیک با حضور محمد علی توحیدی، مدیر متالورژی و روش های تولید شرکت فولاد مبارکه اصفهان، امین آسیابان، مدیر پروژه های تولیدی فولاد اکسین، کشمیری، مدیر تحقیق و توسعه شرکت فولاد اسفراین و ولی اله روشن، مدیرکل دفترتخصصی فنی، مهندسی و علوم پایه جهاد دانشگاهی برگزار شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد