بانک و بیمه

پیام تبریک مدیرعامل صندوق بیمه معادن به مناسبت روز صنعت و معدن؛ ارتقا حوزه معدن راه حل بسیاری از مشکلات اقتصاد و افزایش تاب آوری اقتصادی است

پیام تبریک مدیرعامل صندوق بیمه معادن به مناسبت روز صنعت و معدن؛ ارتقا حوزه معدن راه حل بسیاری از مشکلات اقتصاد و افزایش تاب آوری اقتصادی است
پایگاه خبری معدن نیوز - مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی در پیامی روز صنعت و معدن را به کلیه دست اندرکاران این عرصه تبریک گفت.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی، مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی در پیامی روز صنعت و معدن را به کلیه دست اندرکاران این عرصه تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

دهم تیرماه تجلی گر نقش مهم حوزه های صنعت و معدن است. اهمیت بالای این دو حوزه ما را برآن می دارد تا در جهت تحقق اهداف بلند مدت کشور با همکاری دست اندرکاران این حوزه، با عزمی ملی و مدیریتی جهادی در جهت توسعه کشور و تحقق اقتصاد بدون نفت گام برداریم.

برای کشوری که طلای سیاه آن در یک‌صد سال گذشته تمام بخش‌های اقتصاد را تحت‌الشعاع خود قرار داده است، ارتقای حوزه معدنی می‌تواند راه حل بسیاری از مشکلات اقتصادی‌ و افزایش تاب‌آوری اقتصادی کشور در مقابل تکانه‌ها و تهدیدهای خارجی باشد.

صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی، اینک به یمن حمایت های دولت محترم و با تلاش همه همکاران تلاشگرم در مجموعه صندوق، جایگاهی موثر و مهم در حمایت از معادن کشور یافته و به یکی از مهم‌ترین نهادها در احیای معادن ایران تبدیل شده است. این جایگاه البته مسئولینی دوچندان را متوجه من و همکارانم خواهد کرد که به اهمیت و بزرگی آن واقفیم و تلاش های مجموعه برای نقش آفرینی موثر در احیای معادن کوچک و همچنین حمایت جدی از بکارگیری ماشین‌آلات و تجهیزات معدنی ساخت داخل در راستای وقوف بر همین مسئولیت سنگین است.

در پایان بر خود لازم می دانم ضمن تبریک این روز خدمت تمامی فعالان عرصه صنعت و معدن، پیشرفت هرچه بیشتر حوزه صنعت و معدن کشور را در سالی که بنا به تدبیر مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید» نامگذاری گردیده است را از درگاه خداوند متعال مسئلت نمایم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد