سرب و روی

پیام تبریک سرپرست روابط عمومی مجتمع سرب و روی انگوران به مناسبت روز صنعت و معدن

پیام تبریک سرپرست روابط عمومی مجتمع سرب و روی انگوران به مناسبت روز صنعت و معدن
پایگاه خبری معدن نیوز - عباس اولیایی سرپرست روابط عمومی مجتمع سرب و روی انگوران در پیامی به مناسب روز صنعت و معدن، این روز را تداعیگر تلاش ها و زحمات فعالان این عرصه دانست. متن پیام به شرح ذیل می باشد:
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، عباس اولیایی سرپرست روابط عمومی مجتمع سرب و روی انگوران در پیامی به مناسب روز صنعت و معدن، این روز را تداعیگر تلاش ها و زحمات فعالان این عرصه دانست. متن پیام به شرح ذیل می باشد:

روز ملی صنعت و معدن تداعیگر لحظه لحظه تلاش ها و زحمات سنگربانان صنعت و معدن کشور است که در اوج تهدیدها، تحریم های ظالمانه و توطئه های ناجوانمردانه استکبار جهانی با کارآفرینی و تولید، تعالی و پیشرفت را وجه همت خویش قرار داده اند و با عشق و اقتدار، به عنوان پیشگامان توسعه و رشد اقتصادی ایران اسلامی مجاهدت می کنند.

ضمن ارج نهادن به زحمات تمامی همکاران مجتمع سرب و روی انگورای و تلاشگران نهضت ساخت داخل، دهم تیر ماه روز ملی صنعت و معدن را به فعالان اقتصادی، صنعتگران, مهندسان، کارگران پر تلاش و زحمتکش بخش صنعت و معدن تبریک عرض می نمایم و برای این عزیزان فرهیخته در راه تعالی ایران اسلامی از درگاه پروردگار، آرزوی کام روایی و توفیق روز افزون طلب می نمایم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد