بورس

رکورد تخصیص عرضه اولیه زده شد/ کشف قیمت ۱۵۷۵۰ ریالی هر سهم «سیتا»/ به هر کد معاملاتی ۲۹۴ سهم تخصیص یافت

رکورد تخصیص عرضه اولیه زده شد/ کشف قیمت ۱۵۷۵۰ ریالی هر سهم «سیتا»/ به هر کد معاملاتی ۲۹۴ سهم تخصیص یافت
پایگاه خبری معدن نیوز - امروز طی مراسمی که به صورت آنلاین در فضای مجازی و آپارات رسمی بورس تهران پخش شد، تعداد ۱ میلیاردو ۳۲۰میلیون سهم در روز جاری جهت عرضه به عموم و ۳۳۰ میلیون سهم جهت عرضه به صندوق‌های سرمایه گذاری در روز شنبه ۱۴ / ۰۴ / ۱۳۹۹، جمعا معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین با نماد "سیتا" به قیمت هر سهم ۱۵۷۵۰ ریال در بورس تهران کشف قیمت و معامله شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، امروز طی مراسمی که به صورت آنلاین در فضای مجازی و آپارات رسمی بورس تهران پخش شد، تعداد 1 میلیاردو 320 میلیون سهم در روز جاری جهت عرضه به عموم و 330 میلیون سهم جهت عرضه به صندوق‌های سرمایه گذاری در روز شنبه 14 تیر ماه، جمعا معادل 15 درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین با نماد "سیتا" به قیمت هر سهم 15750 ریال در بورس تهران کشف قیمت و معامله شد.

همچنین طی روز جاری (چهارشنبه 11 تیرماه)، با عرضه اولیه شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین در بورس تهران تعداد شرکت‌های فعال در بورس به 337 شرکت رسید و به ارزش بازار 173 هزارو 250 میلیارد ریال افزوده شد.

شایان ذکر است، شرکت "سرمایه گذاری سیمان تامین" با نماد" سیتا" با ثبت بیش از 4 میلیون و 480 هزار کد معاملاتی رکورد تخصیص عرضه اولیه را به خود اختصاص داد و حداکثر حدود تعداد 294 سهم به هر کد معاملاتی اختصاص یافت.

یادآوری می‌شود با توجه به توصیه‌های اکید بهداشتی در شرایط کنونی مبنی بر اهمیت پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و در راستای حفظ بهداشت و تندرستی همگانی و صیانت از سلامت شهروندان و اصحاب رسانه، مراسم عرضه اولیه سهام شرکت "سرمایه گذاری سیمان تامین" با نماد" سیتا"، با عنایت به زیرساخت الکترونیکی بازارسرمایه به صورت مجازی برگزار و پخش شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد