سنگ آهن و ذغال سنگ

صادرات سنگ آهن برزیل به بالاترین سطح ۶ ماه اخیر رسید

صادرات سنگ آهن برزیل به بالاترین سطح ۶ ماه اخیر رسید
پایگاه خبری معدن نیوز - براساس اطلاعات گمرک برزیل، این کشور در ماه ژوئن ۳۰.۰۵ میلیون تن سنگ آهن صادر کرد که رشد ماهانه ۴۰ درصدی داشته و بالاترین سطح در شش ماهه اخیر می باشد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از کانال تلگرامی کیوان جعفری طهرانی، براساس اطلاعات گمرک برزیل، این کشور در ماه ژوئن 30.05 میلیون تن سنگ آهن صادر کرد که رشد ماهانه 40 درصدی داشته و بالاترین سطح در شش ماهه اخیر می باشد.

بهبود صادرات برزیل به دلیل گسترش فعالیت های صنعتی چین در ماه ژوئن، پس از کاهش اقدامات منع آمدوشد برای مهار شیوع ویروس کرونا است.

علاوه بر این، معدنکاران برزیل پس از وقوع باران های شدید در اوایل سال 2020، فعالیت های طبیعی خود را از سر گرفته اند اما هنوز نگرانی های بازار از افزایش موارد ابتلا به کروناویروس در این کشور وجود دارد که ممکن است در نیمه دوم سال بر تولید و حمل و نقل تأثیر بگذارد.

علیرغم نگرانی های موجود، واله برنامه تولید خود را بدون تغییر در محدوده 310 تا 330 میلیون تن در سال حفظ کرده که به گفته منابع تجاری، ممکن است موجبات افزایش محموله های دریایی در نیمه دوم 2020 جهت جبران کاهش تولید در نیمه اول سال را فراهم کرده و سرعت ببخشد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد