معدن

حضور پررنگ شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در نخستین نمایشگاه مدیریت بحران استان کرمان

حضور پررنگ شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در نخستین نمایشگاه مدیریت بحران استان کرمان
پایگاه خبری معدن نیوز - مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه و نشست‌های تخصصی مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و امداد و نجات استان کرمان، عصر امروز با حضور مسئولین استانی، مدیران شرکت‌های معدنی و صنعتی استان، معاونین و مدیران شرکت گل‌گهر و مدیران HSE شرکت‌های منطقه گل‌گهر در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب‌شرق کرمان برگزار شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز - مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه و نشست‌های تخصصی مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و امداد و نجات استان کرمان، روز گذشته با حضور مسئولین استانی، مدیران شرکت‌های معدنی و صنعتی استان، معاونین و مدیران شرکت گل‌گهر و مدیران HSE شرکت‌های منطقه گل‌گهر در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب‌شرق کرمان برگزار شد.
در این نمایشگاه که با هدف نمایش توان واحدهای HSE شرکت‌های معدنی و صنعتی و امکانات و توانایی آن‌ها در مقابله با بحران‌ها و حفظ سلامت سرمایه انسانی و حفظ شرایط تولید پایدار برگزار شده است، شرکت‌های مختلف معدنی و صنعتی بزرگ استان از جمله شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، آخرین تدابیر، اقدامات و دستاوردهای خود در زمینه HSE را به نمایش می‌گذارند و با تبادل تجربیات با شرکت‌های بزرگ و کوچک در استان کرمان زمینه‌های تداوم "جهش تولید" و تحقق منویات مقام معظم رهبری را فراهم خواهند نمود.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، به  علت حضور فعال گل‌گهر در نمایشگاه از طرف شرکت نمایشگاه‌های جنوب‌شرق و همچنین به خاطر فعالیت‌ها و حمایت‌های گل‌گهر جهت مقابله با بیماری کرونا در چند ماه گذشته از طرف دانشگاه علوم پزشکی استان تقدیر به عمل آمد.

این نمایشگاه تا 16 تیر ماه به مدت 3 روز از ساعت 17 تا 22 میزبان بازدیدکنندگان می‌باشد و غرفه شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر همه روزه پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان خواهد بود.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد