سنگ آهن و ذغال سنگ

کسب عنوان روابط عمومی برتر توسط شرکت سنگ آهن مرکزی به جهت اقدامات موثر در حوزه فرهنگ سازی و پیشگیری از ویروس کرونا

کسب عنوان روابط عمومی برتر توسط شرکت سنگ آهن مرکزی به جهت اقدامات موثر در حوزه فرهنگ سازی و پیشگیری از ویروس کرونا
پایگاه خبری معدن نیوز - در چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی، از سید مصطفی فخری بافقی روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکز ایران به عنوان روابط عمومی برتر به جهت اقدامات موثر در بحث فرهنگ سازی برای پیشگیری از ویروس کرونا تجلیل به عمل آمد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، در چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی، از سید مصطفی فخری بافقی روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران به عنوان روابط عمومی برتر به جهت اقدامات موثر در بحث فرهنگ سازی برای پیشگیری از ویروس کرونا تجلیل به عمل آمد.

چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا امروز 15 تیر ماه سال جاری در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره وری نیروی انسانی) برگزار شد.

در این رخداد سید سعید رضا عاملی دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی و کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط‌عمومی وزارت بهداشت در خصوص “روابط‌عمومی شرایط اضطراری، ارتباطات انسانی و مسئولیت اجتماعی در شرایط کرونا” و “چالش‌ها و فرصت‌های اطلاع‌رسانی در حوزه کرونا” سخنرانی نمودند.

در پایان این جشنواره از برخی روابط عمومی‌های ساعی در حوزه مقابله با کرونا با اعطای نشان روابط‌عمومی و جایزه مسئولیت اجتماعی تجلیل بعمل آمد که از سید مصطفی فخری بافقی مدیر روابط‌عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق به عنوان روابط عمومی برتر به جهت اقدامات موثر در بحث فرهنگ سازی و پیشگیری از ویروس کرونا تقدیر شد.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد