سنگ آهن و ذغال سنگ

کاهش حمل دریایی سنگ آهن معدنکاران بزرگ

کاهش حمل دریایی سنگ آهن معدنکاران بزرگ
پایگاه خبری معدن نیوز - طبق اطلاعات رسیده، معدنکاران بزرگ استرالیا و برزیل در دوره ۲۸ ژوئن تا ۴ جولای بالغ بر ۲۳.۳۱ میلیون تن حمل دریایی سنگ آهن داشته اند که نسبت به هفته قبل تر ۴.۷ درصد کاهش را نشان می دهد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، طبق اطلاعات رسیده، معدنکاران بزرگ استرالیا و برزیل در دوره 28 ژوئن تا 4 جولای بالغ بر 23.31 میلیون تن حمل دریایی سنگ آهن داشته اند که نسبت به هفته قبل تر 4.7 درصد کاهش را نشان می دهد.

 معدنکاران شامل «واله»، «ریوتینتو»، «بی اچ پی»، «گروه فورتسکیو» و نیز «روی هیل» اظهار داشته اند که این کاهش حمل دریایی به طور معمول در اوایل ماه ژوئن رخ می دهد زیرا فعالیت های ساخت و ساز در چین در طول فصل تابستان شروع به کاهش می کند.

 محموله های دریایی استرالیا ممکن است شاهد کاهش بیشتری باشد زیرا بنادر استرالیا به طور معمول در ماه جولای و پس از پایان سال مالی این کشور، دستخوش تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده قرار دارد.

 در این میان، واله برزیل احتمالا حمل محموله های دریایی را در طول نیمه دوم سال 2020 افزایش دهد تا به تعهدات خود در قبال مشتریان عمل کرده و برنامه خود را بدون تغییر برای سال 2020 به پایان برساند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد