اکتشاف و ماشین آلات

صدور مجوز هفت فقره پروانه اکتشاف معدنی برای فولاد مبارکه/ پهنه ۱۴ هزار مترمربعی در اختیار مبارکه قرار گرفت

صدور مجوز هفت فقره پروانه اکتشاف معدنی برای فولاد مبارکه/ پهنه ۱۴ هزار مترمربعی در اختیار مبارکه قرار گرفت
پایگاه خبری معدن نیوز - مجوز هفت فقره پروانه اکتشاف با هدف تامین مواد اولیه روز سه شنبه در آیینی با حضور رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان و مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان صادر شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، مجوز هفت فقره پروانه اکتشاف با هدف تامین مواد اولیه روز سه شنبه در آیینی با حضور رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان و مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان صادر شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان در این آیین گفت: پروانه اکتشاف این محدوده ها برای اولین بار در کشور به نام فولاد مبارکه صادر شد تا این شرکت بتواند کارهای اکتشافی را در بخش پلی متال و کانسارهای فلزی انجام دهد.

ایرج موفق اظهار داشت: مقدمات انجام این کار از سال گذشته با توجه به پیگیری های فولاد مبارکه فراهم شد و پهنه ای به وسعت حدود 14 هزار متر مربع در اختیار این شرکت قرار گرفت و هفت پروانه اکتشاف برای نقاط امید بخش صادر شد.

وی ادامه داد: فولاد مبارکه در این مرحله 6 ماه فرصت دارد که گزارش اکتشاف های اولیه را به سازمان صنعت معدن و تجارت اصفهان ارائه کند و با قول مساعد مدیرعامل این شرکت مقرر شد که این کار تا چهار ماه آینده انجام شود و مراحل بعدی در دستور کار قرار گیرد.

رئیس سازمان صمت اصفهان افزود: از سال گذشته تا کنون در تلاشیم تا بتوانیم سنگ آهن مورد نیاز فولاد مبارکه را تامین کنیم و در این زمینه جلسه های متعددی تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان قلب تپنده فولاد کشور هستند و باید این اتفاق ویژه خیلی پیش از اینها برای این مجموعه انجام می‌شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد