اکتشاف و ماشین آلات

با حضور سرپرست وزارت صمت صورت گرفت:

امضا تفاهم نامه سه جانبه ایمپاسکو، سازمان زمین شناسی و سازمان صمت سیستان سیستان و بلوچستان

امضا تفاهم نامه سه جانبه ایمپاسکو، سازمان زمین شناسی و سازمان صمت سیستان سیستان و بلوچستان
پایگاه خبری معدن نیوز - در جلسه ای با حضور حسین مدرس خیابانی؛ سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، وجیه الله جعفری؛ مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، علیرضا شهیدی؛ رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، احمدعلی موهبتی؛ استاندار سیستان و بلوچستان و ظهراب قربانی؛ مدیر مجتمع اکتشافی سیستان و بلوچستان و به منظور هم افزایی توان دو مجموعه سازمان زمین شناسی کشور و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران تفاهم نامه سه جانبه بین ایمپاسکو، سازمان زمین شناسی کشور و سازمان صمت استان منعقد شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، در جلسه ای با حضور حسین مدرس خیابانی؛ سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، وجیه الله جعفری؛ مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، علیرضا شهیدی؛ رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، احمدعلی موهبتی؛ استاندار سیستان و بلوچستان و ظهراب قربانی؛ مدیر مجتمع اکتشافی سیستان و بلوچستان و به منظور هم افزایی توان دو مجموعه سازمان زمین شناسی کشور و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران تفاهم نامه سه جانبه بین ایمپاسکو، سازمان زمین شناسی کشور و سازمان صمت استان منعقد شد.

انجام فعالیت های اکتشافی عمومی تا تفضیلی و فراهم نمودن بستر سرمایه گذاری در زون طلادار استان توسط شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران از جمله مفاد این تفاهم نامه است.

وجیه الله جعفری؛ مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در آیین امضا این تفاهم نامه گفت: در قالب این تفاهم نامه با تأمین مالی از سوی ایمپاسکو و استفاده از توان تخصصی سازمان زمین شناسی می توانیم به توسعه فعالیت های معدنی در استان سیستان و بلوچستان کمک کنیم.

وی بیان کرد: شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در محدوده املاح تبخیری سواحل مکران تاکنون حدود 16 هزار کیلومتر مربع عملیات اکتشافی انجام داده است که از این میزان حدود 940 کیلومتر دارای پتانسیل بوده و در حال اخذ گواهینامه کشف آن هستیم.

مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران با اشاره به فعالیت های اکتشافی این شرکت در بیش از 4 پهنه این استان، گفت: این فعالیت های اکتشافی تا پایان امسال به اتمام می رسد که این محدوده ها می تواند استان را متحول کند.

جعفری با بیان اینکه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران تاکنون حدود 50 میلیارد تومان برای فعالیت های اکتشافی در این مناطق هزینه کرده است، افزود: امسال نیز 35 میلیارد تومان برای اکتشاف در این منطقه اختصاص داده شده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد