فولاد و آهن

ادامه روند افزایشی نرخ فروش "ذوب" در بورس کالا/ فروش ۲۰ هزار میلیارد ریالی ذوب آهن از ابتدای سال تا هفته منتهی به ۲۰ تیر ماه در بورس کالا

ادامه روند افزایشی نرخ فروش "ذوب" در بورس کالا/ فروش ۲۰ هزار میلیارد ریالی ذوب آهن از ابتدای سال تا هفته منتهی به ۲۰ تیر ماه در بورس کالا
به گزارش معدن نیوز، تیرآهن شرکت ذوب آهن به بیش از ۸۹ میلیون ریال به ازای هر تن رسید.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز، تیرآهن شرکت ذوب آهن به بیش از 89 میلیون ریال به ازای هر تن رسید.

هفته گذشته شاهد معاملات بیش از 2256 میلیارد ریالی شرکت ذوب آهن اصفهان در بورس کالا بودیم. به این ترتیب جمع کل درآمد‌های محقق شده این شرکت از محل عرضه‌های صورت گرفته در بورس کالا از ابتدای سال جاری تا پایان 18 تیر ماه امسال به حدود 20 هزار میلیارد ریال رسیده است.

نرخ فروش تیرآهن شرکت با رشد در حدود 7.5 درصدی نسبت به هفته قبل به 89 میلیون ریال به ازای هر تن رسیده است. هفته گذشته 17.512 تن سبد تیرآهن این شرکت عرضه و معامله گردید. این عرضه با تقاضای 24 هزار تنی همراه بود.

همچنین شاهد عرضه 8.998 تنی میلگرد این شرکت بودیم. نرخ متوسط هر تن از این محصول که با تقاضای بیش از 19 هزار تنی همراه بود به 77 میلیون و 550 هزار ریال رسید که نسبت به هفته قبل بیش از 11 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

در جدول زیر آمار معاملات محصولات شرکت ذوب آهن اصفهان ارائه شده است:

همچنین در نمودار زیر روند تغییر نرخ محصولات این شرکت طی سه ماه اخیر ارائه شده است. در محصول تیرآهن شاهد بالاترین نرخ در هفته گذشته هستیم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد