آلومینیوم و مس

رشد ۲۷ درصدی نرخ فروش بیلت "فایرا"/ ثبت فروش بیش از ۱۱۴۰۰ میلیارد ریالی آلومینیوم ایران از ابتدای سال تا پایان هفته منتهی به ۱۸ تیر در بورس کالا

رشد ۲۷ درصدی نرخ فروش بیلت "فایرا"/ ثبت فروش بیش از ۱۱۴۰۰ میلیارد ریالی آلومینیوم ایران از ابتدای سال تا پایان هفته منتهی به ۱۸ تیر در بورس کالا
پایگاه خبری معدن نیوز- شرکت آلومینیوم ایران در هفته منتهی به ۱۸ تیر ۱۳۹۹ موفق به ثبت درآمد عملیاتی ۸۹۰ میلیارد ریالی شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، شرکت آلومینیوم ایران در هفته منتهی به 18 تیر 1399 موفق به ثبت درآمد عملیاتی 890 میلیارد ریالی شد.

به این ترتیب جمع کل ارزش معاملات این شرکت در بورس کالا از ابتدای سال جاری تا پایان هفته جاری به بیش از 11 هزار و 400 میلیارد ریال رسیده است.

در هفته ای که گذشت شاهد عرضه‌های کم حجم این شرکت بودیم؛ 500 تن بیلت توسط این شرکت عرضه شد که با تقاضای 1.500 تنی همراه شد.

متوسط نرخ فروش هر تن از این محصول به 372 میلیون ریال رسید که 27 درصد افزایش را نسبت به دو هفته قبل که آخرین معاملات بورس کالای این شرکت ثبت گردید را نشان می‌دهد.

همچنین در این هفته 2.000 تن شمش آلومینیوم این شرکت عرضه گردید که با تقاضای 9.380 همراه گردید. نرخ متوسط هر تن از این محصول نیز رشد خوبی را تجربه کرد و به بیش از 352 میلیون ریال به ازای هر تن رسید. این نرخ در مقایسه با دو هفته قبل افزایش 25 درصدی را ثبت کرده است.

در جدول زیر آمار معاملات محصولات شرکت آلومینیوم ایران ارائه شده است:

در جدول زیر روند سه ماهه نرخ دو محصول شمش و بیلت آلومینیوم این شرکت ارائه شده است. شاهد ثبت بالاترین نرخ سه ماه اخیر در هفته گذشته هستیم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد