فولاد و آهن

در راستای همگرایی صنعت با مدافعان سلامت انجام شد؛

تأمین رایگان اکسیژن بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی توسط فولاد مبارکه تا پایان سال/ فولاد مبارکه تا ایان سال ۸۶۰ تن مایع اکسیژن به بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تحویل می دهد

تأمین رایگان اکسیژن بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی توسط فولاد مبارکه تا پایان سال/ فولاد مبارکه تا ایان سال ۸۶۰ تن مایع اکسیژن به بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تحویل می دهد
پایگاه خبری معدن نیوز - شرکت فولاد مبارکه پس از اینکه بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان و بیماران مبتلا به ویروس کرونا با کمبود اکسیژن و افزایش قیمت این نیاز استراتژیک مواجه شدند، تأمین رایگان اکسیژن موردنیاز این بیمارستان ها را متقبل شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، شرکت فولاد مبارکه پس از اینکه بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان و بیماران مبتلا به ویروس کرونا با کمبود اکسیژن و افزایش قیمت این نیاز استراتژیک مواجه شدند، تأمین رایگان اکسیژن مورد نیاز این بیمارستان ها را متقبل شد.

عباس اکبری محمدی معاون نیروی انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه با اعلام این خبر گفت: فولاد مبارکه از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا و در راستای تعهد به مسئولیت های اجتماعی خود، با مساعدت در خرید تجهیزات مورد نیاز به یاری مراکز درمانی و هموطنان مبتلا به این ویروس خطرناک شتافت.

وی افزود: در همین زمینه و در گامی دیگر، مدیریت شرکت تصمیم گرفت از محل تولیدات واحد اکسیژن و هیدروژن خود، اکسیژن مورد نیاز بیمارستان های دولتی استان را تا پایان سال جاری به صورت رایگان تأمین کند تا کادر درمان این بیمارستان ها و همچنین هموطنان بستری در این بیمارستانها از نگرانی های کمبود این نیاز حیاتی رهایی یابند.

در همین خصوص اصغر بکرانی، رئیس تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: پس از اینکه تأمین اکسیژن در سطح کشور و بهتبع آن در سطح استان اصفهان تا حدودی دچار مشکل شد و از نظر هزینه ها نیز قیمت ها به صورت افسارگسیخته افزایش یافت، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان طی مکاتبه ای، از مجموعۀ فولاد مبارکه درخواست کمک کرد.

وی تصریح کرد: شرکت فولاد مبارکه در ادامۀ همکاری های خود با دانشگاه علوم پزشکی استان این بار نیز به مدد بیمارستان ها شتافت و تأمین اکسیژن مورد نیاز را متقبل شد.

سید امیر طباطبائیان، مدیر انرژی و سیالات فولاد مبارکه نیز در توضیح این توافق گفت: فولاد مبارکه متقبل شده است تا آخر سال جاری حدود 860 تن مایع اکسیژن تولید و به بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تحویل دهد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد