فولاد و آهن

تجلیل مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از جوان فداکار حادثه کلینیک سینای تهران/ پیشنهاد استخدام از سوی علی محمدی به جوان رامهرمزی

تجلیل مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از جوان فداکار حادثه کلینیک سینای تهران/ پیشنهاد استخدام از سوی علی محمدی به جوان رامهرمزی
پایگاه خبری معدن نیوز - علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به پاس فداکاری انجام شده، از عنایت آزغ جوان فداکار شهرستان رامهرمز که چندین نفر از هموطنان را در حادثه آتش سوزی کلینیک سینای تهران نجات داد، قدردانی نمود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به پاس فداکاری انجام شده، از عنایت آزغ جوان فداکار شهرستان رامهرمز که چندین نفر از هموطنان را در حادثه آتش سوزی کلینیک سینای تهران نجات داد، قدردانی نمود.

گفتنی است، حادثه انفجار و آتش سوزی کلینیک سینا تهران شب سه شنبه مورخ دهم تیرماه 1399 اتفاق افتاد و عنایت آزغ جوان دستفروشی که در منطقه تجریش و حوالی کلینیک بود پس از وقوع انفجار با شجاعت و از خودگذشتگی مثال زدنی‌اش، قبل از رسیدن نیروهای امداد توانست جان 11 نفر زن و کودک را از مرگ حتمی نجات دهد.

این گزارش حاکیست، دیدار یاد شده صبح امروز شنبه 21 تیرماه 1399 در دفتر شرکت فولاد خوزستان در تهران انجام و این قدردانی با پیشنهاد استخدام این جوان فداکار از سوی مدیرعامل شرکت فولادخوزستان همراه بود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد