فولاد و آهن

تقدیر استاندار آذربایجان شرقی از شرکت ملی فولاد ایران و فولاد میانه در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود در شهرستان میانه

تقدیر استاندار آذربایجان شرقی از شرکت ملی فولاد ایران و فولاد میانه در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود در شهرستان میانه
پایگاه خبری معدن نیوز - معاون برنامه‌ریزی استانداری آذربایجان شرقی، نقش شرکت ملی فولاد ایران و مجتمع فولاد میانه را در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی شان در شهرستان میانه ستود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، معاون برنامه‌ریزی استانداری آذربایجان شرقی، نقش شرکت ملی فولاد ایران و مجتمع فولاد میانه را در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی شان در شهرستان میانه ستود.

جهانگیری پیش از ظهر امروز پس ازدیدار و گفت و گو با نادری مدیرعامل این شرکت با بیان مطلب فوق افزود: با توجه به اینکه شهرستان میانه بالاترین نرخ رشد بیکاری دراستان را دارد، وجود مجتمع فولاد میانه توانسته است نقش مفید و موثری در اشتغال مستقیم و غیرمستقیم پایدار در منطقه داشته باشد و خوشحال هستیم که شرکت ملی فولاد ایران نیز نقش کلان خود را در منطقه با وجود این مجتمع و فولاد آذربایجان ایفا می‌کند.

معاون استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان ساخت: امیدواریم که هرچه زودتر واحد فولادسازی میانه نیز راه اندازی شود تا شاهد رونق هرچه بیشتر اقتصاد منطقه و آبادانی و تثبیت امنیت عمومی باشیم.

جهانگیری با اشاره به نقش فولاد میانه در مبارزه با کرونا اظهار داشت: مجتمع فولاد میانه با مدیریت مهندس ناجی با اقدامات موثر و جدی خود در شرایط سخت کرونایی کنار مردم و مسئولین بودند و باعث دلگرمی مردم منطقه شدند.

وی با اشاره به تلاش برای رفع مشکلات اداری و بانکی فولاد میانه گفت: ما در مجموعه استانداری و مسئولین شهرستان همه تلاش خود را بکارگرفته ایم تا موانع بانکی واداری این مجتمع در اسرع وقت مرتفع شود تا در کارهایشان پیشرفت قابل توجهی مشاهده شود.

معاون استاندار آذربایجان شرقی درخصوص طرح توسعه فولاد میانه افزود: باتوجه به نیاز این مجتمع به زمین‌های اطراف کارخانه جلسات متعددی با حضور فرماندار و مقامات قضایی و دیگر مسئولین برگزار شده است تا بتوانیم این مشکل مجتمع نیز بزودی حل شود.

وی در خاتمه از نادری مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران بخاطر همراهی و همکاری با مسئولین استان آذربایجان شرقی تشکر و قدردانی کرد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد