طلا و نقره

آگهی تجدید فراخوان مناقصه عملیات اجرایی فعالیت‌های زیربنایی طلای زرشوران

آگهی تجدید فراخوان مناقصه عملیات اجرایی فعالیت‌های زیربنایی طلای زرشوران
پایگاه خبری معدن نیوز -آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای (همراه با ارزیابی کیفی) "عملیات اجرایی فعالیت‌های زیربنایی (شماره یک) در مجتمع طلای زرشوران" تجدید فراخوان شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای (همراه با ارزیابی کیفی) "عملیات اجرایی فعالیت‌های زیربنایی (شماره یک) در مجتمع طلای زرشوران" تجدید فراخوان شد.

متقاضیان شرکت در مناقصه باید شرکت حقوقی و دارای گواهینامه معتبر صلاحیت پیمانکاری پایه حداقل چهار در رشته ساختمان و ابنیه از سازمان برنامه و بودجه کشور دارا باشند. مدت زمان اجرای پروژه یک سال است.

متقاضیان مکلفند اسناد و مدارک مورد نظر را با شرایط و جزئیات اعلامی در اسناد فرآیند مناقصه، حداکثر تا پایان وقت اداری 12 مرداد، علاوه بر بارگذاری اسناد در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (سامانه ستاد ایران) به نشانی www.setadiran.ir نسخه فیزیکی را نیز به آدرس تهران، میدان ولیعصر، خیابان شقایق، پلاک 5 و 7(شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران )تحویل دهند.

متقاضیان برای دریافت اسناد از تاریخ درج اولین آگهی تا پایان وقت اداری 29 تیرماه امسال فرصت دارند تا (در یکی از روزهای اداری) به نشانی فوق مراجعه کنند.

زمان بازگشایی پاکت ها 14 مرداد امسال ساعت 14 در محل آدرس فوق خواهد بود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد