بورس

فلزات اساسی، صدر نشین معاملات امروز بورس تهران

فلزات اساسی، صدر نشین معاملات امروز بورس تهران
پایگاه خبری معدن نیوز- شاخص بورس تهران امروز با افزایش ۲۲ هزار و ۷۷۴ واحدی عدد یک میلیون و ۸۴۴ هزار و ۸۵۸ واحد را نمایش داد. شاخص هم وزن نیز به رقم ۴۸۰ هزار واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال یک میلیون و ۴۰۸ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۳ میلیون و ۴۸۷ هزار واحد را ثبت کرد. امروز آیفکس نیز عدد ۱۸ هزار و ۷۲۴ واحدی را نمایش داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، شاخص بورس تهران امروز با افزایش 22 هزار و 774 واحدی عدد یک میلیون و 844 هزار و 858 واحد را نمایش داد. شاخص هم وزن نیز به رقم 480 هزار واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال یک میلیون و 408 هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد 3 میلیون و 487 هزار واحد را ثبت کرد. امروز آیفکس نیز عدد 18 هزار و 724 واحدی را نمایش داد.

امروز با دست به دست شدن 9 میلیون و 983 هزار سهم و اوراق بهادار طی 1 میلیون و 876 هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به 17 هزار و 783 میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای "فولاد"، "فارس" و "فملی" به ترتیب با 6109، 5657 و 4731 واحد بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نماد "وامید"، "کچاد" و "رمپنا" به ترتیب با 1729، 1355و 1354 واحد بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز "وبملت"، "فولاد" و "فملی" پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند.

از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، فلزات اساسی برترین گروه صنعت بود و صنایع شیمیاییو بانک به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد