سنگ آهن و ذغال سنگ

دیدار مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با استاندار کرمان

دیدار مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با استاندار کرمان
پایگاه خبری معدن نیوز -عصر امروز، جمشید ملارحمان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با فدایی استاندار کرمان دیدار و گفتگو کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، عصر امروز، جمشید ملارحمان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با فدایی استاندار کرمان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که در محل استانداری کرمان برگزار شد، ملارحمان به تشریح آخرین وضعیت شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در حوزه‌های مختلف پرداخت.

مدیرعامل شرکت گل‌گهر با بیان اینکه تمام عزم و اراده مجموعه گل‌گهر در سال جاری تحقق مجدد «جهش تولید» مدنظر مقام معظم رهبری است، به ارائه عملکرد سه ماهه اول سال گل‌گهر در زمینه تولید و فروش پرداخت.

ملارحمان با اشاره به برگزاری جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت در هفته گذشته و ارائه گزارش حسابرسی توسط نماینده حسابرس مستقل گفت: بنا به گفته حسابرس در گزارش حسابرسی از سال 1386 تاکنون اولین بار بوده که حسابرسی مقبول بوده و مغایرتی ندارد.

مدیرعامل شرکت گل‌گهر همچنین به میزان پیشرفت طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرای گل‌گهر در استان کرمان و همین‌طور طرح‌های قابل افتتاح و طرح‌های آماده کلنگ‌زنی در سال جاری پرداخت.

وی با اشاره به لزوم تامین سنگ مورد نیاز به عنوان گلوگاه اصلی شرکت در سال جهش تولید توضیحاتی در رابطه با اقدامات گل‌گهر در این زمینه ارائه داد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد