آلومینیوم و مس

رشد ۲.۷ درصدی قیمت آلومینیوم نسبت به معاملات هفته قبل/ آلومینیوم در بورس فلزات لندن ۱۶۴۰ دلاری شد

رشد ۲.۷ درصدی قیمت آلومینیوم نسبت به معاملات هفته قبل/ آلومینیوم در بورس فلزات لندن ۱۶۴۰ دلاری شد
پایگاه خبری معدن نیوز - روز سه‌شنبه ۲۴ تیر ماه، قیمت آلومینیوم در LME نسبت به معاملات هفته قبل، یعنی سه‌شنبه ۱۷ تیر ماه، ۴۳.۵ دلار افزایش داشت.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، روز سه‌شنبه 24 تیر ماه، قیمت آلومینیوم در LME نسبت به معاملات هفته قبل، یعنی سه‌شنبه 17 تیر ماه، 43.5 دلار افزایش داشت.

قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز سه‌شنبه 24 تیر ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (دوشنبه 23 تیر ماه)، 24.5 دلار به ازای هر تن معادل 1.5 درصد، افت داشت؛ به گونه‌ای که در دوشنبه 23 تیر ماه، آلومینیوم یک هزار و 664 دلار و 50 سنت به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به یک هزار و 640 دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین، روز سه‌شنبه 24 تیر ماه، قیمت آلومینیوم در LME نسبت به معاملات هفته قبل، یعنی سه‌شنبه 17 تیر ماه، 43.5 دلار معادل 2.7 درصد افزایش داشت؛ به گونه‌ای که از یک هزار و 596 دلار و 50 سنت به ازای هر تن، به یک هزار و 640 دلار به ازای هر تن رسید.

افزایش قیمت آلومینیوم در جهان، همراه با افزایش موجودی انبارهای آلومینیوم بوده است؛ میانگین موجودی انبارها از یک میلیون و 618 هزار و 25 تن در هفته گذشته به یک میلیون و 669 هزار و 550 تن در هفته اخیر رسیده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد