سنگ آهن و ذغال سنگ

تقدیر مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد از همکاری مجتمع چادرملو با صنعت برق کشور

تقدیر مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد از همکاری مجتمع چادرملو با صنعت برق کشور
پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد در دیدار با مدیر مجتمع صنعتی چادرملو از همکاری این مجتمع با صنعت برق کشور تقدیر و تشکر کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد در دیدار با مدیر مجتمع صنعتی چادرملو از همکاری این مجتمع با صنعت برق کشور تقدیر و تشکر کرد.

ابوالفضل اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد، در دیدار با محمود مصری نژاد مدیر مجتمع صنعتی چادرملو، همکاری های این مجموعه با صنعت برق استان را مهم و موثر دانست و خواستار تداوم همکاری در مدیریت مصرف بار سال جاری شد. 

وی ابراز امیدواری کرد با همکاری و تعامل موثر صنایع استان، از پیک بار تابستان سال جاری نیز به خوبی و بدون قطعی عبور کنیم. 

محمود مصری نژاد مدیر مجتمع صنعتی چادرملو نیز ضمن تشریح فعالیت ها و همکاری های این مجتمع، شرایط کار بخش های مختلف این مجتمع صنعتی را تشریح کرد. 

گفتنی است، شرکت چادرملو علاوه بر اتخاذ تدابیری چون، استقرار سیستم مدیریت انرژی ISO50001 در کارخانۀ های فولادی خود و در راستای صرفه جویی و بهبود مصرف انرژی، شناسایی عوامل مؤثر بر مصرف گاز و برق (طی بررسی 5 سال گذشته) و تلاش در راستای کنترل این عوامل و بهینه سازی تجهیزات  جهت کاهش مصرف و جابجائی زمان تعمیرات دوره ای واحدها به زمان پیک بار به منظور کمک به پایداری شبکه برق، اقدام به  احداث یک واحد نیروگاه 500 مگاواتی سیکل ترکیبی در مجتمع صنعتی خود در اردکان یزد نمود.

این طرح شامل 2 واحد گازی و یک واحد بخار، با ظرفیت تولید 500  مگاوات برق است که در سال  1395 بطور کامل راه اندازی شد و در مدار شبکه سراسری برق کشور قرار گرفت.

علاوه بر آن هم اکنون نیز چادرملو طرح احداث نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی را در دست اجرا دارد که بزودی به بهره برداری می رسد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد