آلومینیوم و مس

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات مطرح کرد:

برنامه "ومعادن" برای احداث شرکتی همتراز با شرکت ملی مس در آذربایجان شرقی

برنامه "ومعادن" برای احداث شرکتی همتراز با شرکت ملی مس در آذربایجان شرقی
پایگاه خبری معدن نیوز- مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات از تلاش این مجموعه برای احداث شرکتی همتراز با شرکت ملی مس در آذربایجان شرقی خبر داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات از تلاش این مجموعه برای احداث شرکتی همتراز با شرکت ملی مس در آذربایجان شرقی خبر داد.

 یونس الستی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان به معرفی شرکت سرمایه گذاری توسعه معدنی ایران پرداخت و گفت: این شرکت یازدهمین شرکت کشور در حوزه سرمایه گذاری و بنگاه داری است.

 وی افزود: این شرکت وابسته به مجموعه خود دولت بوده و دستش برای سرمایه گذاری باز است؛ به طوری که ارزش بازدهی آن در یک سال گذشته 540 درصد بود.

الستی ابراز امیدواری کرد که با همراهی مسوولان ارشد استان بتوانند شرکتی مثل شرکت ملی مس در آذربایجان شرقی دایر کنند.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات خاطرنشان ساخت: در قرارهای اولیه با استاندار مقرر شده در قبال هر سرمایه گذاری معدن در استان مجموعه های پایین دستی آن و کارخانجات مکمل هم ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در استان نیز ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات و تلاش های صورت گرفته گفت: در گذشته آنطور که در شان آذربایجان شرقی است به این استان توجهی نشده و از آنجا که این استان همواره تاریخ ساز بوده دشمن هم توجه زیادی روی آن دارد.

حجت الاسلام محمد علی آل هاشم متذکر شد: هر مشکل اقتصادی که در استان به وجود می آید دشمنان به تحریک مردم می پردازند چرا که روی حرکت های آذربایجان حساب باز کرده اند.

وی افزود: در ارتباط با پروژه های معادن و انرژی، شخص استاندار، مدیران استان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همت خوبی دارند و از ظرفیت های نمایندگان استان در مجلس و هیئت رئیسه نیز در این ارتباط باید استفاده کرد.

در این دیدار روسای سازمان های مدیریت و برنامه ریزی و صمت و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان نیز به ارائه گزارش پرداختند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد