خودرو و صنایع وابسته

دستیابی به رکورد تولید ماهانه بیش از ۷۵ هزار دستگاه خودرو

دستیابی به رکورد تولید ماهانه بیش از ۷۵ هزار دستگاه خودرو
خبرگزاری تخصصی معدن- با تلاش و همت مضاعف همکاران گروه صنعتی ایران خودرو رکورد تولید ماهانه محصولات سواری در آبان ماه سال جاری با تولید۷۵ هزارو ۸۷۱ دستگاه دستگاه خودرو شکسته شد.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- با تلاش و همت مضاعف همکاران گروه صنعتی ایران خودرو رکورد تولید ماهانه محصولات سواری در آبان ماه سال جاری با تولید75 هزارو 871 دستگاه دستگاه خودرو شکسته شد.
به گزارش معدن نیوز ؛ حسین نجار  قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو درتولید  با بیان این مطلب گفت: به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان و تنظیم بازار، ایران خودرو از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه 499 هزارو 179 دستگاه خودرو تولید کرده است که این رقم بیانگر افزایش تولید بیش از 10 هزار دستگاه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته می باشد.
وی افزود:  این شرکت از ابتدای سال جاری تولید 119هزار و 496 دستگاه خودرو از   گروه پژو 206   را در کارنامه خود ثبت کرده است.
نجاری تاکید کرد: در این مدت همچنین 115هزار و 191 دستگاه  پژو 405، 92هزار و 196 دستگاه سمند تولید شده و این رقم برای خودرو پارس 58هزار و 180 دستگاه بوده است.
قائم مقام تولید ایران خودرو  خاطر نشان ساخت: در مدت یاد شده 72هزار و 190دستگاه  باردو، 20هزاردستگاه روآ، 18هزار و 696 دستگاه تندر90،  3هزار و 199 دستگاه سوزوکی گراند ویتارا  و 31دستگاه  رانا تولید و ثبت شده است.
گفتنی است طبق برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال  800هزار دستگاه انواع خودرو سواری تولید خواهد شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد