سیمان و مصالح

سیمان مازندران، صادرکننده نمونه

سیمان مازندران، صادرکننده نمونه
خبرگزاری تخصصی معدن- از سوی مدیرعامل سیمان مازندران دلایل درخشش شرکت سیمان به عنوان صادرکننده نمونه سال جهاد اقتصادی تشریح شد.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- از سوی مدیرعامل سیمان مازندران دلایل درخشش شرکت سیمان به عنوان صادرکننده نمونه سال جهاد اقتصادی تشریح شد.
به گزارش معدن نیوز ؛ حمید یوسفی، مدیرعامل سیمان مازندران به دلایل توفیق این شرکت در کسب عنوان صادرکننده نمونه سال 89 و اخذ تندیس و لوح تقدیر در سال جهاد اقتصادی و در همایش روز صادرات مازندران در سال جاری اشاره و اظهار کرد: این افتخارات حاصل تلاش همه عوامل فعال در بدنه اقتصاد است. وی تصریح کرد: کیفیت مطلوب کلینکر و سیمان تولیدی، انطباق تولیدات با استانداردهای ملی و حتی بالاتر از شاخصه‌های استاندارد ملی و مطابق سفارش مصرف‌کنندگان خارجی، تحویل به موقع، تنوع محصولات تولیدی، تامین نیاز مشتریان، قیمت و بسته‌بندی مناسب از دلایل مهم این موفقیت است.
یوسفی اضافه کرد: ایجاد ارتباط مناسب با کشتیرانی دریای خزر، توان بالای تولیدی نیز از جمله دلایلی است که موجب شد این شرکت به عنوان واحد صادراتی برتر شناخته شود.
وی عنوان کرد: نزدیکی به بندر امیرآباد، دسترسی آسان به بازارهای حاشیه دریای خزر، داشتن زمین اختصاصی برای دپوی محصولات، دفتر اداری برای خدمات‌رسانی سریع‌تر به مشتریان، حمایت و همراهی سازمان‌ها، تشکل‌ها و مسئولان ذی‌ربط نیز از دیگر عواملی است که در کسب موفقیت این شرکت دخیل بودند. وی حجم کل صادرات سیمان مازندران در سال 89 را حدود 578 هزار تن اعلام کرد که ارزش آن حدود 30 میلیون دلار و معادل حدود 313 میلیارد ریال است.
یوسفی انواع سیمان و کلینکر صادراتی این شرکت را سیمان تیپ دو، سیمان تیب 425-1 (400-M)، سیمان تیپ 525-1 (500-M) و کلینکر تیپ یک اعلام کرد.
مدیرعامل شرکت سیمان مازندران در تشریح ویژگی تحویل سریع به مشتریان که یکی از مزیت‌های مهم سیمان صادراتی این شرکت است، خاطرنشان کرد: از آن جایی که در خیلی از موارد همچون سیمان صادراتی به صورت حمل یک‌سره در کشتی بارگیری می‌شود خسارات احتمالی حمل و نقل، تعدد بارگیری و تخلیه کاهش می‌یابد، به ویژه آنکه در فصول بارندگی نزدیکی به بندر بارگیری و زمان کوتاه حمل، موجب کاهش زیان‌های احتمالی آبدیدگی محصولات می‌شود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد