اقتصاد و صنعت

کارکنان صنعت فولاد هم می توانند در آزمون استخدام شرکت نفت شرکت کنند

کارکنان صنعت فولاد هم می توانند در آزمون استخدام شرکت نفت شرکت کنند
پایگاه خبری معدن نیوز- کارکنان صنایع فولاد و ذوب آهن هم امکان حضور در آزمون استخدامی وزارت نفت را پیدا کردند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز- دکتر کریم سلحشور، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت با بیان اینکه علاوه بر کارکنان شاغل در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، کارکنان شاغل در صنایع فولاد، ذوب آهن و صنعت برق هم می‌توانند در آزمون استخدامی وزارت نفت حضور یابند، گفت: در مجموع برای این دسته از دواطلبان سهمیه‌ای یک‌هزار و 50 نفره تعیین شده است.

وی در تشریح شرایط کارکنان صنایع فولاد، ذوب آهن و برق برای حضور در آزمون استخدامی وزارت نفت، تصریح کرد: تمامی این دسته از داوطلبان باید دارای چهار سال سابقه کاری متوالی و مستمر متناسب با رشته تخصصی خود باشند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه این دسته از داوطلبان همچون کارکنان شاغل در شرکت‌های خصوصی و دولتی صنعت نفت باید شرایط تعیین شده برای معدل را داشته باشند، اظهار داشت: بر این اساس برای داوطلبان مقطع کارشناسی معدل نمره 14 و برای مقطع کارشناسی ارشد معدل نمره 15 در نظر گرفته شده است.

وی با یادآوری اینکه این دسته از داوطلبان برای حضور در آزمون علاوه بر شرط معدل و سابقه کاری باید چهار سال از اخذ مدرک تحصیلی آنها در مقطع کارشناسی و یا کارشناسی ارشد گذشته باشد، افزود: به عبارت دیگر باید داوطلبان تا پیش از 14 دی ماه 1392 مدرک تحصیلی خود را اخذ کرده باشند.

سلحشور خاطرنشان کرد: عملا شرایط کارکنان صنایع فولاد، ذوب آهن و برق هیچ تفاوتی با کارکنان شاغل در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ندارد.

مطابق با هماهنگی و توافق انجام شده بین وزارت نفت، سازمان سنجش و سازمان اداری و استخدامی کشور آزمون استخدامی داوطلبان واجد شرایط شاغل در صنعت نفت 14 دی ماه و ممتازان دانشگاهی 15 دی ماه برگزار خواهد شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد