فولاد و آهن

افتتاح خط جدید تولید میلگرد توسط معاون اول رییس جمهوری

افتتاح خط جدید تولید میلگرد توسط معاون اول رییس جمهوری
خبرگزاری تخصصی معدن- همزمان با سفر هیات دولت به استان البرز یک خط تولید ۴۰۰ هزار تنی میلگرد با حضور معاون اول رییس جمهوری و مسولان بلند پایه استان البرز در منطقه صنعتی اشتهارد به صورت رسمی افتتاح شد.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- همزمان با سفر هیات دولت به استان البرز یک خط تولید 400 هزار تنی میلگرد با حضور معاون اول رییس جمهوری و مسولان بلند پایه استان البرز در منطقه صنعتی اشتهارد به صورت رسمی افتتاح شد.
این مجموعه با ظرفیت 400 هزار تن تولید میلگرد فولادی - ساختمانی و اشتغالزایی 400 نفر به طور مستقیم و اشتغالزایی 2 هزار نفربه طور غیر مستقیم روز گذشته آغاز به کار کرد.
مجتمع فولاد آریا ذوب فعالیت خود را در زمینه ذوب و نورد از سال 1383 آغاز به کار کرده و هم اینک پس از 7 سال تولید انواع میلگرد را آغاز کرده است.
محمد رضا رحیمی معاون اول رییس جمهور در مراسم افتتاح این مجتمع با تاکید بر تولید نوع خاص میلگرد آجدار دراین مجتمع خاطر نشان کرد : این کارخانه بدون حمایت دولت و تنها با سرمایه بخش خصوصی اجرا شد.
سیدایی معاون برنامه ریزی استانداری استان البرز نیز در این مراسم گفت : پس از تبدیل این منطقه به استان البرز طی یک سال و نیم گذشته اقدامات مناسبی برای تحول و توسعه آن برداشته شده که در حال حاضر نیز الویت اصلی آمایش زمین استان است که در سند چشم انداز 1404 استان توسط گروهی از نخبگان همین استان دردست بررسی است .
عضو هیات مدیره مجتمع فولاد آریا ذوب نیز در این مراسم با بیان اینکه این کارخانه با 25 هزار تن تولید شروع به کار کرد گفت: این میزان تولید با سرمایه بخش خصوصی به 100 هزار تن و در مدت شش ماه به 400 هزار تن افزایش یافت.
وی گفت: تولید شمش که در مرحله بعدی قرار دارد نه تنها برای تامین مواد اولیه بلکه علاوه بر آن در راستای کاهش مصرف انرژی در تولید نوع خاصی از میلگرد که ارزیابی زلزله و استاندارد های بین المللی در آن در نظر گرفته شده صورت می گیرد.
این مجموعه با سرمایه 600 میلیارد ریالی توسط بخش خصوصی راه اندازی شده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد