آلومینیوم و مس

حداث کارخانه تغلیظ مس چاه فیروزه به صورت صد درصد ایرانی

حداث کارخانه تغلیظ مس چاه فیروزه به صورت صد درصد ایرانی
خبرگزاری تخصصی معدن -مدیر مجتمع مس شهربابک از احداث کارخانه تغلیظ چاه فیروزه به صورت صد درصد ایرانی خبر داد و گفت:درکارخانه لیچینگ که به بهره‌برداری رسیده،بالغ بر ۶۵ درصد تجهیزات ایرانی است و تمام امور راه‌اندازی آن توسط متخصصان ایرانی و به خصوص بومی منطقه انجام شد.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن -مدیر مجتمع مس شهربابک از احداث کارخانه تغلیظ چاه فیروزه به صورت صد درصد ایرانی خبر داد و گفت:درکارخانه لیچینگ که به بهره‌برداری رسیده،بالغ بر 65 درصد تجهیزات ایرانی است و تمام امور راه‌اندازی آن توسط متخصصان ایرانی و به خصوص بومی منطقه انجام شد.
به گزارش معدن نیوز،مهندس حسین نظری افزود:با توجه به نامگذاری امسال به عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، رویکرد مجتمع مس شهربابک هم مانند شرکت ملی صنایع مس ایران، استفاده از تجهیزات ایرانی است.
وی ادامه داد:در راستای حمایت از تولید ملی و بومی‌سازی فعالیت‌ها، درصددیم با تعاملی که در مجتمع شهربابک با سازندگان داخلی ایجاد شده است، کالا و خدمات مورد نیاز خود را از طریق تولیدکنندگان و فعالان داخلی تامین کنیم.
مدیر مجتمع مس شهربابک گفت: در پروژه‌های توسعه‌ای که در دست اقدام است، در تلاشیم تا حداقل حدود 80 درصد از قطعات و لوازم مورد استفاده را از اقلام داخلی تامین کنیم که به نوبه خود می‌تواند تحول بزرگی در منطقه ایجاد کند.
مهندس نظری با بیان اینکه در حوزه بومی‌سازی جزو پیشروها هستیم، اظهار کرد: همکاری مثبت و موثری در جهت تولید و توسعه مجتمع مس شهر بابک برقرار شده است و امیدواریم با ادامه این روند بتوانیم اهداف بزرگی را که در این مجتمع ترسیم شده، محقق کنیم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد