بازار سرمایه

پیش بینی بانک آمریکایی از بهای طلا در آینده

پیش بینی بانک آمریکایی از بهای طلا در آینده
پایگاه خبری معدن نیوز- این روزها اکثر افراد به خرید طلا روی آورده اند .سیتی بانک آمریکا اعلام کرده است قیمت طلا طی شش ماه آینده به ۲۵۰۰ دلار خواهد رسید و دویچه بانک آلمان نیز در چند روز گذشته پیش بینی کرده بود این فلز زرد در سال آینده سطح ۲۰۰۰ دلار را تجربه خواهد کرد .
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- این روزها اکثر افراد به خرید طلا روی آورده اند .سیتی بانک آمریکا اعلام کرده است قیمت طلا طی شش ماه آینده به 2500 دلار خواهد رسید و دویچه بانک آلمان نیز در چند روز گذشته پیش بینی کرده بود این فلز زرد در سال آینده سطح 2000 دلار را تجربه خواهد کرد .

به گزارش معدن نیوز به نقل از شارپس پیکسلی، تحلیل کارشناسان سیتی بانک آمریکا حاکی از این امر می باشد که از آغاز طرح خریداری اوراق قرضه توسط بانک مرکزی آمریکا نقطه هدف طلا به سطح 2400 دلار نزدیک تر شده است.

براساس این گزارش،" استیفن استامیر" تحلیلگر اقتصادی این بانک اظهار داشت: نمودار تکنیکال طلا نشانگر این موضوع می باشد که قیمت طلا در ماههای آتی بیش از حد افزایش خواهد یافت.

 استامیر امروز طی انتشار گزارشی اعلام کرده است در حال حاضر نمودار تکنکال طلا نشانگر این موضوع می باشد که سطح حمایتی طلا در محدوده 1400 -1600 دلار و سطح مقاومتی این فلز گرانبها در محدوده 1800-1925 دلار می باشد.

این گزارش می افزاید، این تحلیلگر در پایان افزود: روند صعودی قیمت طلا در بلند مدت در محدوده 2050تا 2300 دلار و حتی 3000 دلار خواهد بود و بیشترین کانال افزایشی از اواسط سال 2005 میلادی تاکنون به سطح 2375 دلار نزدیک شده و تا پایان سال 2014 میلادی به 3000 دلار نیز خواهد رسید.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد