گفتگو، یادداشت و نشست خبری

بودجه ایمیدرو کاهش آنچنانی نداشته است

بودجه ایمیدرو کاهش آنچنانی نداشته است
پایگاه خبری معدن نیوز- رئیس هیئت عامل ایمیدرو گفت: در بودجه سال۹۶، ۷۵ میلیارد تومان برای حوزه زیر ساخت به ایمیدرو در نظر گرفته شده بود که تاکنون ۱۶ میلیارد تومان آن تخصیص داده شده است.
  بزرگنمايي:

دکتر مهدی کرباسیان در گفت و گو با خبرنگار معدن نیوز درخصوص تغییرات بودجه ایمیدرو تصریح کرد: در سال جاری با وجود آنکه 35 میلیارد تومان در بودجه برای ایمیدرو در نظر گرفته شده اما درواقع کاهشی ایجاد نشده بلکه این کاهش در جهت واقعی تر شدن رقم بودجه است و با توجه به رقم تخصیص داده شده امسال، چنانچه عدد 35 میلیارد تومان هم محقق شود رقم مناسبی است.

کرباسیان درخصوص حق انتفاع نیز گفت: اتفاق مثبت در بودجه سال 97، برداشته شدن حق انتفاع از بودجه 97 است چون حق انتفاع به گونه ای رابطه مالک و مستاجر بوده و طبق قرارداد از این پس این پول به ایمیدرو پرداخت خواهد شد تا در طرح ها و پروژه ها به مصرف برسد. این درحالی است که چنانچه در قانون بودجه لحاظ شود بایستی پس از تخصیص در سازمان برنامه، در نهایت از خزانه اخذ شود که بعضا پولی که به خزانه رفته به ما انتقال نیافته است و در حقیقت 5 هزار میلیارد تومان طلبی است که به دولت افزوده می شود.

 

 


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد