سنگ آهن و ذغال سنگ

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان خبر داد:

معادن زغالسنگ شهرستان کوهبنان تعطیل شد

معادن زغالسنگ شهرستان کوهبنان تعطیل شد
پایگاه خبری معدن نیوز- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان گفت: معادن تونلی شهرستان کوهبنان تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، سید مصطفی آیت اللهی موسوی روز جمعه در ستاد بحران شهرستان کوهبنان افزود: میزان خسارت های وارد شده ناشی از زلزله به ساختمانها در این شهرستان بالاست ولی خوشبختانه خسارت جانی نداشتیم.

وی با تاکید بر اینکه بلافاصله پس از وقوع زمین لرزه 5.2 ریشتری، ستاد بحران استان و شهر کوهبنان تشکیل شد اظهار کرد: گسل فعال شده منطقه جور و بافت قدیم کوهبنان را تحت تاثیر قرار داده است.

آیت الهی موسوی ادامه داد: در منطقه جور تا عصر امروز توزیع اقلام امدادی به پایان خواهد رسید.

آیت اللهی موسوی گفت: در بافت قدیم نیز تعداد واحدهای آسیب دیده مشخص و بررسی های لازم در این زمینه انجام شده و در مکان های امن برای ساکنان این مناطق چادر برپا خواهد شد.

معاون استاندار کرمان اظهار کرد: آواربرداری در این منطقه آغاز شده و کمک های امدادی و بررسی های مورد نیاز در دست انجام است.

زلزله ای با بزرگی 5.2 ریشتر شبانگاه پنجشنبه 30 آذر شهرستان کوهبنان در استان کرمان را لرزاند. 

این زمین لرزه موجب فروریختن برخی ابنیه و ترک خوردن برخی دیوارهای در این شهرستان بخصوص روستای جور به عنوان کانون اصلی زلزله شبانگاه گذشته شده است. 

استاندار کرمان امروز (جمعه) به منظور بازدید از روند امدادرسانی به مناطق زلزله کوهبنان به این شهرستان سفر کرد. 

علیرضا رزم حسینی در این بازدید با مردم زلزله زده منطقه جور واقع در شهرستان کوهبنان گفت و گو کرده و از منازل آسیب دیده بازدید کرد. 


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد