آلومینیوم و مس

تحویل موقت کارخانه مولیبدن مجتمع مس سونگون به امور تغلیظ

تحویل موقت کارخانه مولیبدن مجتمع مس سونگون به امور تغلیظ
پایگاه خبری معدن نیوز-کارخانه مولیبدن مجتمع مس سونگون برای قرار گرفتن در مدار تولید به بهره‌بردار تحویل موقت شد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-کارخانه مولیبدن مجتمع مس سونگون برای قرار گرفتن در مدار تولید به بهره‌بردار تحویل موقت شد.
به گزارش معدن نیوز، پس از انجام تست‌های لازم و تولید محصول با شرایط فرآیندی مناسب برای قرار گرفتن در مدار تولید، تحویل موقت این کارخانه به امور تغلیظ مجتمع مس سونگون با حضور مهندس شریفی مدیر مجتمع مس سونگون و تعدادی از مدیران و روسای خط تولید در 25 دی ماه سالجاری صورت گرفت.
پروژه مولیبدن مجتمع مس سونگون که از 17مرداد امسال عملیات خوراک‌گیری را از کارخانه تغلیظ شروع کرده بود در اواخر شهریور امسال با حضور معاون اول رییس جمهوری به صورت رسمی گشایش یافت.
پس از کارکرد چند ماهه و ایجاد شرایط و بستر مناسب جهت انجام تست‌های عملکردی لازم، با هماهنگی واحد بهره‌برداری در یک بازه زمانی بیست روزه از پنجم تا 25 دی ماه امسال تست‌های لازم انجام و تحویل موقت صورت گرفت.
مهندس اکبری مجری پروژه کارخانه مولیبدن مجتمع مس سونگون در این باره گفت: این کارخانه برای مجموع دو فاز کارخانه‌های تغلیظ اجرا و تکمیل شده است و می‌تواند روزانه 10 تن کنسانتره مولیبدن تولید کند.
وی افزود: باوجود تکمیل و راه‌اندازی مجموعه دو فاز در این کارخانه، بدلیل اینکه فاز 2 تغلیظ مجتمع هنوز تکمیل و آماده نشده است، این کارخانه با نصف خوراک ورودی و نصف ظرفیت اسمی خود کار خواهد کرد.
وی ابراز امیدواری کرد: با تکمیل و راه اندازی فاز 2 تغلیظ در آینده نزدیک، تولید این کارخانه به ظرفیت اسمی آن برسد.
 



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد