سایر

افتتاح موزه و گنجینه افتخارات فولاد مبارکه در روابط عمومی

افتتاح موزه و گنجینه افتخارات فولاد مبارکه در روابط عمومی
پایگاه خبری معدن نیوز-موزه و گنجینه افتخارات فولاد مبارکه اصفهان تاریخچه‌ای است از زحمات، افتخارات و تلاش کارکنان شرکت که از آغاز ساخت تا به امروز به تصویر کشیده شده و به مناسبت ۲۳ دیماه سالروز افتتاح این شرکت به دست مدیر عامل مورد بهره‌ برداری قرار گرفت.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-موزه و گنجینه افتخارات فولاد مبارکه اصفهان تاریخچه‌ای است از زحمات، افتخارات و تلاش کارکنان شرکت که از آغاز ساخت تا به امروز به تصویر کشیده شده و به مناسبت 23 دیماه سالروز افتتاح این شرکت به دست مدیر عامل مورد بهره‌ برداری قرار گرفت.
به گزارش معدن نیوز-در این مراسم  سمیعی نژاد، شرکت فولاد مبارکه را یک شرکت ملی و موجب سربلندی همه ایرانیان خواند و گفت: امروز نقش این شرکت را باید در زندگی مردم جستجو کرد چرا که بسیاری از محصولات از قبیل بدنه خودروهای داخلی و انواع لوازم خانگی از جمله لوازم آشپزخانه از ورق تولیدی فولاد مبارکه توسط سازندگان داخلی کشور ساخته شده است.
ایشان در ادامه تصریح کرد: مردم قدر‌شناس کشورمان قطعاً به حضور و وجود فولاد مبارکه افتخار می‌کنند و همگام با کارکنان سالروز افتتاح این شرکت را جشن می‌گیرند و قدردان زحمات کسانی خواهند بود که در این شرکت در ادوار مختلفِ ساخت و بهره برداری خدمت گذار هم‌ میهنان بوده‏اند.
ایشان ‌وجود یک نمایشگاه و موزه مقتدر در فولاد مبارکه را برای به نمایش گذاشتن، افتخارات فولاد مبارکه در همه ادوار، یک ضرورت غیرقابل انکار دانست و افزود: با وجود یک چنین نمایشگاه و گنجینه افتخارات است که می توان بخشی از توانمندیهای ایران و ایرانی را به سمع و نظر بازدیدکنندگان شرکت رساند.
سمیعی نژاد با تاکید بر اهمیت وجود موزه و گنجینه افتخارات در فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: برای شرکتی که این قابلیت را دارد تا محصولات خود را در بازارهای بین المللی عرضه نماید و افتخارات زیادی را در سطح ملی و فراملی آفریده باشد ضرورت دارد، تا با داشتن موزه‏ای فراخور نام و آوازه شرکت بخشی از زحمات کارکنان را به منصه ظهور بنشاند.
وی افزود: باید حق مطلب درخصوص اطلاع رسانی افتخارات شرکت ادا شود که البته پیش از این با صدور مجوز ساخت ساختمانی مجزا و کامل برای روابط عمومی سازمان تمهیدات لازم در این خصوص نیز دیده شده است.
 محمدمسعود سمیعی نژاد در خاتمه سخنان خود روابط عمومی را پل ارتباطی بین صنعت فولاد کشور به ویژه فولاد مبارکه با محیط بیرون شرکت‏ معرفی و از زحمات کارکنان آن تشکر و قدردانی نمود.
گفتنی است: در موزه و گنجینه روابط عمومی فولاد مبارکه تصاویر بسیار زیبایی از حضور رهبر فرزانه انقلاب در فولاد مبارکه و بازدید معظم‌له از خطوط تولید، نماهای متفاوتی از فولاد مبارکه‌ی دوران ساخت در مقایسه با دوران بهره‌برداری، بازدید شخصیت‌ها و چهره‌های مختلف سیاسی و اقتصادی داخلی و خارجی، جامها و تصاویر غرور آفرین ورزشکاران فولاد مبارکه در عرصه‌های مختلف ورزشی، لوح‌ها و تندیسهای بسیاری که فولاد مبارکه از دوران ساخت تا به امروز کسب نموده است و همچنین نمونه‌ای از قطعات تولید شده با استفاده از ورق فولاد مبارکه در بخش لوازم خانگی، خودرو و لوازم آشپزخانه به چشم می‌خورد.
گفتنی است در ادامه این مراسم علیرضا صانعی مدیر روابط عمومی اظهار داشت: هدف از ایجاد این موزه قدردانی و تشکر از همه کسانی است که از دوران ساخت تاکنون در جهت اعتلای صنعت فولاد کشور بویژه فولاد مبارکه تلاش نموده‌اند تا بتوانیم نمایشگر از خاک تا به افلاک تلاشهای همکاران گرامی در واحدهای مختلف شرکت در این موزه باشیم.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد