سایر

نخستین جشنواره ملی هفته معدن خرداد ماه برگزار می شود

نخستین جشنواره ملی هفته معدن خرداد ماه برگزار می شود
پایگاه خبری معدن نیوز-نایب رییس خانه معدن ایران از برگزاری نخستین جشنواره ملی هفته معدن در روز اول خرداد ماه ۹۲ در سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور خبر داد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-نایب رییس خانه معدن ایران از برگزاری نخستین جشنواره ملی هفته معدن در روز اول خرداد ماه 92 در سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور خبر داد.
به گزارش معدن نیوز، از «ایمیدرو»، محمدرضا بهرامن گفت: تبیین جایگاه و نقش واقعی معدن و صنایع معدنی در اقتصاد و توسعه پایدار کشور از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.
وی با بیان اینکه معدن بهترین جایگزین برای اقتصاد نفتی است، افزود: استانداردسازی فرایند انتخاب بهترین های معدن و صنایع معدنی، تجلیل از نخبگان معدنی، یکپارچه سازی توان مدیریتی کارشناسان داخلی و حرکت به سمت خودکفایی در بخش معدن و صنایع معدنی نیز از دیگر اهداف جشنواره محسوب می شود.
بهرامن ادامه داد: بررسی و تبادل نظر در خصوص مهمترین چالش های بخش معدن و صنایع معدنی ، ثبت تجارب و مشکلات این بخش و همچنین دستیابی به راهکارهای اجرایی و ارایه توصیه ها به مراجع تصمیم گیری و اجرایی، مدیران ارشد و کارشناسان نیز دیگر اهداف این جشنواره به شمار می رود.
وی با اشاره به نقش مهم دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی و همچنین اهمیت نیروی انسانی ماهر در پیشبرد امور معادن گفت: تجلیل از چهار استاد و چهار دانشجوی نمونه رشته مهندسی معدن، چهار دانشگاه، تقدیر از سه کارگر نمونه بخش خصوصی به انتخاب خانه معدن ایران و سه کارگر نمونه نمونه به انتخاب ایمیدرو و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران از دیگر برنامه های نخستین جشنواره ملی هفته معدن است.
در برگزاری نخستین جشنواره ملی معدن دستگاه هایی چون معاونت امور معدن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت، ایمیدرو، سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، شرکت ملی صنایع مس ایران، خانه معدن ایران، شبکه معدن ایران، سازمان نظام مهندسی معدن ، برخی از دانشگاه ها و همچنین تعدادی انجمن های غیردولتی همکاری دارند.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد