صنایع معدنی

حماسه اقتصادی در فولاد هرمزگان دست یابی به تولید ماهانه ۱۲۰ هزار تن فولاد خام است

حماسه اقتصادی در فولاد هرمزگان دست یابی به تولید ماهانه ۱۲۰ هزار تن  فولاد خام است
پایگاه خبری معدن نیوز-رییس هیئت مدیره فولاد هرمزگان در جریان برگزاری کمیته راهبری این شرکت تصریح کرد: در سالی که رهبر معظم انقلاب آنرا به نام سال حماسه سیاسی ، حماسه اقتصادی مزین نمودند؛بزرگترین حماسه اقتصادی در فولاد هرمزگان دست یابی به تولید ماهانه ۱۲۰ هزار تن فولاد خام و در بخش حماسه سیاسی، حضور همه جانبه کارکنان در پای صندوقهای انتخابات ریاست جمهوری است.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-رییس هیئت مدیره فولاد هرمزگان در جریان برگزاری کمیته راهبری این شرکت تصریح کرد: در سالی که رهبر معظم انقلاب آنرا به نام سال حماسه سیاسی ، حماسه اقتصادی مزین نمودند؛بزرگترین حماسه اقتصادی در فولاد هرمزگان دست یابی به تولید ماهانه 120 هزار تن فولاد خام و در بخش حماسه سیاسی، حضور همه جانبه کارکنان در پای صندوقهای انتخابات ریاست جمهوری است.
به گزارش معدن نیوز سمیعی نژاد در این جلسه پس از اینکه معاونین، مدیران و مسئولین بخشهای مختلف شرکت، گزارشهای خود را در خصوص عملکرد شرکت ارائه نمودند، در چندین محور، پیگیری و برطرف نمودن مشکلات فرا روی تولید در فولاد هرمزگان را مورد تاکید قرار داد.
ایشان با اشاره به اهمیت تأمین مواد اولیه موردنیاز برای فولاد هرمزگان و اقداماتی که تاکنون در این راستا صورت گرفته است، گفت: جذب میزان تخصیص داده شده سنگ آهن از معادن سنگان در فولاد هرمزگان امری ضروری است از این رو باید برطرف نمودن مشکلات مربوط به انتقال منابع و مواد اولیه موردنیاز شرکت فولاد هرمزگان را در دستور کار خود قرار دهیم.
ایشان در بخش دیگری از سخنان خود به میزان توقفات ناخواسته موجود در کوره های قوس الکتریکی فولاد هرمزگان اشاره کرد و گفت: باید گلوگاه‌ها و نقاط ضعف موجود در این زمینه مورد بررسی و پایش قرار گیرند و تلاش کنیم با کاهش هر چه بیشتر میزان این توقفات، زمان بیشتری را در اختیار تولید قرار دهیم تا بتوانیم به اهدف ترسیم شده که دست یابی به تولید 120هزار تن فولاد خام در ماه است ، دست یابیم ضمن اینکه به خاطر داشته باشیم با توجه به اجرای طرح هدفمندی یارانه ها و اجرای احتمالی مراحل بعدی این طرح، کم شدن توقفات می تواند به کاهش مصارف انرژی و در نتیجه افزایش بهره وری و سود منجر گردد.
مدیرعامل فولاد مبارکه در ادامه خواستار پیگیری و برطرف شدن مباحث حقوقی شرکت فولاد هرمزگان شد و از مسئولین این امر خواست تا این مسایل را تا حصول نتیجه مطلوب و لازم به طور مستمر دنبال نمایند.
وی با بیان اینکه تنها سازمانهای هدفمند و با برنامه موفق خواهند بود،ابراز امیدواری کرد، برنامه ها در فولاد هرمزگان نیز همانند فولاد مبارکه به گونه ای دنبال شود که در پایان سال کارنامه ای موفق از خود برجای گذاریم.
ایشان با تأکید بر این مطلب که بومی سازی یکی از اصول استراتژیک ما در مجموعه فولاد مبارکه و فولاد هرمزگان است، گفت: باید با استفاده از تجارب کارکنان و مدیریت فولاد مبارکه و با تکیه بر خلاقیت کارکنان فولاد هرمزگان سهم بیشتری از تجهیزات موردنیاز این شرکت را بومی سازی کنیم و به رونق اقتصادی و خودکفایی این کشور قوت بیشتری بخشیم.
رییس هیئت مدیره فولاد هرمزگان تولید هر چه بیشتر محصولات ویژه در فولاد هرمزگان را مورد تأکید قرار داد و گفت: باید با در نظر گرفتن سفارش تولید محصولات ویژه و تولید هر چه بیشتر این قبیل محصولات ارزش افزوده بیشتری برای سازمان به بار آوریم و فراموش نکنیم همکاری بیشتر کارکنان فولاد مبارکه و فولاد هرمزگان در همه بخشهای تولید و ستادی می تواند ما را به اهداف از پیش ترسیم شده نزدیک نماید.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد