صنایع معدنی

خرداد ماه امسال

نخستین جشنواره ملی هفته معدن با حمایت شرکت مس برگزار می شود

نخستین جشنواره ملی هفته معدن با حمایت شرکت مس برگزار می شود
پایگاه خبری معدن نیوز-با حمایت و حضور شرکت ملی صنایع مس ایران نخستین جشنواره ملی هفته معدن در روز اول خرداد ماه ۹۲ در سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور برگزار می شود.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-با حمایت و حضور شرکت ملی صنایع مس ایران نخستین جشنواره ملی هفته معدن در روز اول خرداد ماه 92 در سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور برگزار می شود.
به گزارش معدن نیوز-، تبیین جایگاه و نقش واقعی معدن و صنایع معدنی در اقتصاد و توسعه پایدار کشور از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.
استانداردسازی فرایند انتخاب بهترین های معدن و صنایع معدنی، تجلیل از نخبگان معدنی، یکپارچه سازی توان مدیریتی کارشناسان داخلی و حرکت به سمت خودکفایی در بخش معدن و صنایع معدنی نیز از دیگر اهداف جشنواره محسوب می شود.
این گزارش حاکی است: بررسی و تبادل نظر در خصوص مهمترین چالش های بخش معدن و صنایع معدنی ، ثبت تجارب و مشکلات این بخش و همچنین دستیابی به راهکارهای اجرایی و ارایه توصیه ها به مراجع تصمیم گیری و اجرایی، مدیران ارشد و کارشناسان نیز دیگر اهداف این جشنواره به شمار می رود.
بنا بر این گزارش، تجلیل از چهار استاد و چهار دانشجوی نمونه رشته مهندسی معدن، چهار دانشگاه، تقدیر از سه کارگر نمونه بخش خصوصی به انتخاب خانه معدن ایران و سه کارگر نمونه نمونه به انتخاب ایمیدرو و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران از دیگر برنامه های نخستین جشنواره ملی هفته معدن است.
در برگزاری نخستین جشنواره ملی معدن علاوه بر شرکت ملی صنایع مس ایران، دستگاه هایی چون معاونت امور معدن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت، ایمیدرو، سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، خانه معدن ایران، شبکه معدن ایران، سازمان نظام مهندسی معدن ، برخی از دانشگاه ها و همچنین تعدادی انجمن های غیردولتی همکاری دارند.
 



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد