فولاد و آهن

بازسازی سگمنت‌ها و درام‌های مستعمل ماشین بریکت سازی

بازسازی سگمنت‌ها و درام‌های مستعمل ماشین بریکت سازی
پایگاه خبری معدن نیوز-با بازسازی سگمنت‌ها و درام‌های مستعمل ماشین بریکت‌سازی، حداقل یکسال به طول عمراین تجهیزات افزوده و به میزان ۳ میلیارد ریال در هر سال صرفه‌جویی اقتصادی حاصل شد .
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-با بازسازی سگمنت‌ها و درام‌های مستعمل ماشین بریکت‌سازی، حداقل یکسال به طول عمراین تجهیزات افزوده و به میزان 3 میلیارد ریال در هر سال صرفه‌جویی اقتصادی حاصل شد .
به گزارش معدن نیوز فورمن تعمیرات واحد احیاء مستقیم با اعلام این خبر گفت: از جمله قطعات مصرفی استراتژیک در قسمت بریکت‌سازی، سگمنت‌ها و درام ماشین بریکت می‌باشد که این قطعات پس از نصب روی ماشین بریکت‌سازی، عمل پرس کردن ریز دانه آهن اسفنجی و تبدیل آن به بریکت را انجام می‌دهد که معمولاً عمر مفید آنها حدود یکسال می‌باشد .
اکبر قادری در این رابطه افزود: طی اجرای این پروژه با همکاری تعمیرگاه مرکزی، بازسازی و اصلاح کلمپ رینگ‌ها به منظور ثابت نگه داشتن بیشتر سگمنت روی درام، ترمیم جای خارها روی سطح درام، بازسازی سطح درام‌ها، بازسازی نشیمن‌گاه سگمنت‌ها، اصلاح پیچ‌های کلمپ رینگ‌ها و در نهایت مونتاژ و نصب آنها در محل‌های خود با موفقیت انجام شد.
وی در پایان از کلیه کارکنان واحد احیاء مستقیم و تعمیرگاه مرکزی که در اجرای این پروژه تعمیراتی تلاش نمودند، تشکر و  قدردانی کرد.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد