افزایش ۸۵ درصدی تولید کنسانتره سرب نخلک در دی‌ماه ۱۴۰۲

پایگاه خبری معدن نیوز -تولید کنسانتره مجتمع معدنی سرب نخلک در ماه دی امسال، ۸۵ درصد رشد یافت.

طی ۸ ماهه ۱۴۰۲؛

تولید کنسانتره سرب نخلک ۲۹ درصد افزایش یافت

پایگاه خبری معدن نیوز -تولید کنسانتره سرب مجتمع معدنی نخلک طی ۸ ماهه امسال، ۲۹ درصد افزایش یافت.

آمار ۷ ماهه ۱۴۰۲ حاکی است:

افزایش ۲۳ درصدی تولید کنسانتره سرب نخلک

پایگاه خبری معدن نیوز -تولید کنسانتره مجتمع سرب نخلک طی ۷ ماهه امسال، بیش از ۲۳ درصد افزایش یافت.

افزایش ۲۷ درصدی استخراج معدن روباز انگوران

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیر مجتمع سرب و روی انگوران از افزایش ۲۷ درصدی استخراج ماده معدنی بخش روباز مجتمع سرب و روی انگوران در هفت ماهه اول سال ۱۴۰۲، نسبت به برنامه خبر داد.

آغاز تست گرم در بزرگترین کارخانه فرآوری سرب و روی ایران

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیر مجتمع سرب و روی مهدی آباد از آغاز تست گرم فاز یک کارخانجات فرآوری مهدی آباد به عنوان بزرگترین کارخانه فرآوری سرب و روی کشور با راه‌اندازی آزمایشی خط سنگ‌شکن اولیه خبر داد.

موثقی‌نیا تاکید کرد:

توسعه فعالیت‌های معدن سرب و روی انگوران با تعریف پروژه‌های جدید

پایگاه خبری معدن نیوز -معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایمیدرو بر تعریف پروژه‌های جدید به منظور توسعه فعالیت‌های معدن سرب و روی انگوران تاکید و سهم این معدن در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در منطقه را مطلوب توصیف کرد.

مدیرعامل ایمپاسکو خبر داد:

عبور از رکورد حد نصاب استخراج و تولید در مجتمع معدنی سرب نخلک

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرعامل ایمپاسکو از شکستن حد نصاب استخراج و تولید در مجتمع معدنی سرب نخلک طی شش ماهه نخست سال جاری و رشد قابل توجه استخراج و تولید در این مجتمع خبر داد.

در پنج ماه نخست سال ۱۴۰۲؛

تولید کنسانتره سرب نخلک ۱۵ درصد افرایش یافت

پایگاه خبری معدن نیوز -تولید کنسانتره مجتمع معدنی سرب نخلک طی ۵ ماهه نخست امسال، ۱۵ درصد افزایش یافت.

استیل‌مینت گزارش می‌دهد؛

سرب ساز مخالف می‌‌زند

پایگاه خبری معدن نیوز -به غیر از سرب، قیمت سایر فلزات غیرآهنی در بورس فلزات لندن (LME) روند نزولی داشت. معاملات آتی آلومینیوم سه ماهه با ۱.۵ درصد کاهش به ۲۱۹۰ دلار در تن رسید، قیمت نیکل با ۲.۱ درصد کاهش به ۱۹۹۲۴ دلار در تن رسید، قیمت مس با ۰.۱ درصد کاهش به ۸۴۰۵ دلار در تن و قیمت روی با ۱.۹ درصد کاهش به ۲۵۲۰ دلار در تن رسید. در مقابل، قیمت سرب با ۰.۷ درصد افزایش به ۲۲۶۱ دلار در هر تن رسید. در همین حال، ذخایر فلزات در انبارهای ثبت شده LME شاهد روند متفاوتی بود.

رشد ۵ برابری ذخایر قطعی سرب نخلک

پایگاه خبری معدن نیوز -عارف باقری مدیر مجتمع سرب نخلک خبر داد: میزان ذخایر قطعی سرب این مجتمع رشد ۵ برابری یافته است.

بزرگترین کارخانه فرآوری روی خاورمیانه، در آستانه راه‌اندازی

پایگاه خبری معدن نیوز -ابَر پروژه فرآوری روی ایران، این روزها در حال برداشتن گام های نهایی در جهت راه اندازی است. کارخانه ای که بر اساس میزان تولید در فاز اول؛ لقب بزرگ ترین در ایران و خاورمیانه را با خود به همراه دارد.

تعادل در بازار سرب به صادرات چین وابسته است

پایگاه خبری معدن نیوز -بر اساس گزارش گروه بین‌المللی مطالعات سرب و روی (ILZSG) بازار جهانی سرب تصفیه شده در سال جاری، تقریبا تعادل عرضه و تقاضای خود را حفظ خواهد کرد، این در حالی است که تولید سال گذشته به میزان ۱۴۱ هزار تن کاهش یافت اما طبق به روز رسانی آوریل، کسری تولید سرب به ۲۰ هزار تن کاهش خواهد یافت.

مجری طرح جامع سرب و روی کشور در پنجمین همایش فلزات غیر آهنی:

سرب و روی، صنعتی کم مصرف و پربازده در زمینه زیرساخت‌هاست

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیر مجتمع معدنی سرب و روی مهدی‌آباد و مجری طرح جامع سرب و روی کشور گفت: سرب و روی، صنعتی کم مصرف و پربازده در زمینه زیر ساخت‌ها و فرصتی برای توسعه و سرمایه گذاری در این صنعت است.

بخش خصوصی، معدن سرب و روی آلبلاغ اسفراین را فعال می‌کند

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرعامل شرکت ایمپاسکو اعلام کرد: سرمایه گذار بخش خصوصی معدن با تحویل قانونی معدن سرب و روی آلبلاغ اسفراین، آن را ۴ ساله فعال می کند.

مدیر مجتمع معدنی سرب نخلک عنوان کرد:

افزایش ۸ درصدی تولید کنسانتره سرب در مقایسه با سال گذشته

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیر مجتمع معدنی سرب نخلک از افزایش ۲۳ درصدی استخراج ماده معدنی در این مجتمع طی یک ساله ۱۴۰۱ در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰ خبر داد.

واگذاری استخراج معدن سرب و روی در قندهار در برابر ساخت جاده

پایگاه خبری معدن نیوز -هیئت حاکمه افغانستان استخراج روی و سرب از معدنی در ولایت قندهار را به‌ازای ساخت ۲۵۰ کیلومتر جاده به یک شرکت خصوصی واگذار کرد.

مدیر مجتمع سرب و روی مهدی آباد خبر داد؛

ثبت رکورد جدید فروش مواد معدنی مهدی آباد در سال ۱۴۰۱

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیر مجتمع معدنی مهدی آباد از ثبت رکورد جدید فروش مواد معدنی خبر داد که در تاریخ فروش این مجتمع بی سابقه است.

مدیر مجتمع سرب نخلک تایید کرد؛

ذخیره قطعی نخلک به شش و نیم میلیون تن سرب افزایش یافت

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیر مجتمع سرب نخلک با بیان اینکه افزایش میزان ذخیره قطعی به برنامه ریزی برای تداوم پایدار در منطقه و رشد تولید منجر می‌شود، از تایید ذخیره قطعی سرب این مجتمع در حجم ۶.۵ میلیون تن خبر داد.

مجتمع معدنی سرب نخلک به ثبت رساند؛

رشد ۱۰۹ درصدی استخراج نخلک نسبت به مدت مشابه سال گذشته

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیر مجتمع سرب نخلک از رشد استخراج و تولید کنسانتره سرب این مجتمع طی ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۱ خبر داد.

آمار ۹ ماهه ۱۴۰۱ اعلام شد:

افزایش ۱۳ درصدی تولید کنسانتره سرب در مجتمع نخلک

پایگاه خبری معدن نیوز -تولید کنسانتره سرب مجتمع نخلک طی ۹ ماهه امسال، با رشد ۱۳ درصدی از ۷۴۰۰تن عبور کرد. این مجتمع در عین حال رشد ۲۸درصدی در استخراج را ثبت کرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه ایمپاسکو خبر داد:

رشد قابل توجه فروش خاک سرب و روی انگوران در بورس کالا

پایگاه خبری معدن نیوز -معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران از رشد قابل توجه فروش خاک سرب و روی انگوران در معاملات بازار بورس کالای ایران در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

ایران پنج درصد معادن خاک روی جهان را دارد

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرعامل شرکت توسعه معادن روی ایران با بیان اینکه پنج درصد معادن خاک روی جهان در ایران است، گفت: ما از جهت تامین این خاک، کمبودی در کشور نداریم.

مدیر مجتمع سرب نخلک:

استخراج از معدن نخلک ۲۹ درصد افزایش یافت

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیر مجتمع سرب نخلک خبر داد: طی ۹ ماهه سال جاری استخراج ماده معدنی از مجتمع سرب نخلک در حالی ۱۸۶ هزار تن برنامه‌ریزی شده بود که میزان استخراج تا پایان ۹ ماهه سال جاری ۱۴ درصد از برنامه تعیین شده پیشتر است، همچنین استخراج در ۹ ماهه ۱۴۰۱ با ۲۹ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۲۱۳ هزار و ۶۵ تن رسیده است.

پیشرفت ۸۵ درصدی فاز نخست طرح سرب و روی مهدی آباد

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیر مجتمع معدنی سرب و روی مهدی آباد از پیشرفت ۸۵ درصدی فاز نخست طرح احداث کارخانه فرآوری سرب و روی این مجتمع خبر داد.

راه‌حل ایرانیان باستان برای استخراج فلز روی

پایگاه خبری معدن نیوز -عضو هیأت علمی پژوهشگاه میراث فرهنگی با استناد به شواهدی از کوره‌های دوران کهن، راه‌حل ایرانیان باستان برای استحصال فلز روی را تشریح کرد.

شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد