اقتصاد و صنعت

کشتی های وارداتی به چین ۱۴ روز قرنطینه می شوند

کشتی های وارداتی به چین ۱۴ روز قرنطینه می شوند
پایگاه خبری معدن نیوز - از منابع تجاری در چین و استرالیا شنیده شده است که مقامات بنادر چین از کشتی های خارجی چند کشور خواسته اند تا ۱۴ روز در قرنطینه بمانند و از سوخت گیری و گرفتن آب در سنگاپور خودداری نمایند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از کانال تلگرامی کیوان جعفری طهرانی، از منابع تجاری در چین و استرالیا شنیده شده است که مقامات بنادر چین از کشتی های خارجی چند کشور خواسته اند تا 14 روز در قرنطینه بمانند و از سوخت گیری و گرفتن آب در سنگاپور خودداری نمایند.

امروز 19 مارس درمجموع 74 کشتی در بنادر استرالیا منتظر صدور مجوز حرکت توسط مقامات چینی هستند و در صف قرنطینه در بنادر مبدا قرار دارند.

از این تعداد 32 کشتی در DBCT (ترمینال زغال سنگ استرالیا)، 27 کشتی در Hay Point (بندر شمال ایالت کویینزلند استرالیا) و 15 کشتی در Abbot Point (بندر شمالی با عمق زیاد استرالیا) در قرنطینه می باشند.

کیوان جعفری طهرانی به صادرکنندگان ایرانی پیشنهاد داد قبل از بارگیری و حرکت کشتی تاییدیه لازم از خریداران خود مبنی بر عدم لزوم قرار گیری کشتی در صف قرنطینه اطمینان حاصل نمایند و یا هنگام چارتر کردن کشتی موضوع عدم اعمال دموراژ به علت ایستادن کشتی در صف قرنطینه 14 روزه در چارتر پارتی ذکر گردد.
@kjtehrani


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد