مدیر مجتمع فروکروم جغتای خبر داد:
ثبت شش رکورد متوالی در سال 99
دوشنبه 2 فروردين 1400 - 09:27:59
به گزارش معدن نیوز - تولید ۲۴ هزار و ۶۰۶ تن فروکروم در سال گذشته نشان دهنده ششمین رکوردشکنی پیاپی فروکروم از سال ۹۳ تاکنون در این مجتمع و همچنين رسيدن به ظرفيت اسمي كارخانه مي باشد.

محمدرضا پیرحسینلو؛ مدیر مجتمع فروکروم جغتای با بیان این مطلب گفت: خريد ۹۰ هزار و ۱۶۶ تن كروميت  و ۲۰ هزار و ۴۵۷ تن كك به عنوان مواد اوليه توليد فروكروم در  پایان سال ۹۹ سبب شکسته شدن ركورد خريد طي سنوات گذشته در این مجتمع شد.

وی در ادامه با اشاره به فروش ۲۴ هزار و ۹۱۰ تن فروكروم تا پایان سال ۹۹ گفت: خوشبختانه رکورد فروش نیز در مجتمع فروکروم جغتای شکسته شد.

مدیر مجتمع فروکروم جغتای احداث خط خردايش كك با ظرفیت ۱۰ هزار تن در سال و احداث خط تولید جيك با ماشين آلات و تجهیزات ساخت داخل مجتمع با ظرفيت ۲۵ هزار تن در سال را از دیگر افتخارات این مجتمع در سال ۹۹ عنوان کرد و افزود: افزایش نیروی انسانی بعد از واگذاری مجتمع به راهبر (بخش خصوصی) از ابتدای سال ۱۳۹۶ از ۱۳۴ نفر به ۲۷۲ نفر در پایان سال ۱۳۹۹ و نیز تولید ۳۴ هزار و ۲۵۰ تن بریکت و شکستن رکورد تولید آن در سال ۱۳۹۹نسبت به سال گذشته برگ افتخار دیگری در کارنامه سال ۹۹ این مجتمع است.

پیرحسینلو در ادامه افزود: کاهش خاموشی کارخانه با ۲۷ روز و شکستن رکورد با ۳۳۹ روز کارکرد در سال ۱۳۹۹ نسبت به سال گذشته از دیگر اقدامات ارزنده مجتمع فروکروم جغتای در سال ۹۹ می باشد.

مدیر مجتمع فروکروم جغتای در خاتمه اظهار داشت: در سال گذشته مجتمع فروکروم جغتای به عنوان ۱۰ شركت نمونه ايميدرو كه در ۵ سال متوالي روند صعودي ايمني و بهداشت را بدون حادثه طي کرده است، معرفی شد.

گفتنی است مجتمع فروکروم جغتای در خراسان رضوی، شهرستان جغتای واقع شده است.

http://www.madannews.com/fa/News/613143/ثبت شش رکورد متوالی در سال 99
بستن   چاپ