حسین زهی:
قوای سه گانه با وحدت رویه در جهت مانع‌زدایی از مسیر تولید گام بردارند
شنبه 14 فروردين 1400 - 10:12:54
ایسنا

به گزارش معدن نیوز -یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر سه قوه که عملکرد آن ها به نوعی مکمل یکدیگر است وظیفه دارند به رفع موانع و پشتیبانی از تولید توجه داشته و با برنامه ریزی در این مسیر حرکت کنند.

اسماعیل حسین زهی با اشاره به نام گذاری سال جدید تحت عنوان "تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" درباره راهکارهای تحقق آن، بیان کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری در چند سال اخیر دغدغه تولید را داشتند و نام گذاری های مشابهی برای چند سال گذشته نیز داشتند، ضروری است تا سه قوه با وحدت رویه و جدیت بیشتری در بحث حمایت از تولید کنندگان و رفع موانع موجود گام بردارند.

وی در ادامه اظهار کرد: مقام معظم رهبری چندین سال پیاپی است که در نام گذاری سال بر روی بحث تولید تاکید دارند. در سال ۹۹ نیز گام های مثبتی در بحث جهش تولید برداشتیم. بحث تولید مقوله ای بسیار مهم است که بر روی معیشت مردم و خودکفایی کشور بسیار تاثیرگذار است.

نماینده مردم خاش در مجلس تصریح کرد: در نام گذاری سال ۱۴۰۰ نیز مقام معظم رهبری بر روی مانع زدایی از مسیر تولید تاکید داشتند. هر سه قوه که عملکرد آن ها به نوعی مکمل یکدیگر است وظیفه دارند به بحث رفع موانع تولید توجه داشته و با برنامه ریزی در این مسیر با وحدت رویه حرکت کنند.

حسین زهی در پایان تاکید کرد: با رونق تولید داخلی ما می توانیم بر روی پای خود بایستیم و تحریم های ظالمانه را نیز خنثی کنیم. موانع موجود بر سر راه تولید کنندگان امروز یک عامل بازدارنده برای رونق تولید به شمار می رود و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر هر سه قوه واجب است که برای کنار زدن این موانع و پشتیبانی از تولید در سال جدید گام جدی تری بردارند.

 


http://www.madannews.com/fa/News/613254/قوای سه گانه با وحدت رویه در جهت مانع‌زدایی از مسیر تولید گام بردارند
بستن   چاپ