سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن خبر داد
شیوه تحقق شعار سال در کمیسیون صنایع مجلس بررسی شد
دوشنبه 16 فروردين 1400 - 08:54:50
ایرنا

به گزارش معدن نیوز -سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از بررسی شیوه‌های تحقق شعار«تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» که توسط رهبر معظم انقلاب تبیین شده است، خبر داد.

حجت اله فیروزی در تشریح نشست روز یکشنبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس به خبرنگاران گفت: در این نشست راهکارهای تحقق شعار«تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» که توسط رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال ۱۴۰۰ تبیین شده است، در دستور کار اعضای کمیسیون قرار گرفت و نمایندگان دیدگاه ها و نظرات خود را بیان کردند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: ضرورت شناخت موانع پیش روی تولید و راهکارهایی که موجب پشتیبانی از تولید می‌شود توسط اعضای کمیسیون مطرح شد. البته قانونگذاری نیاز به زمان دارد. زیرا برخی از قوانین مانند موارد تصویب شده در موضوع فولاد و خودرو در زمان معینی قابلیت اجرا دارند.

نماینده مردم فسا در مجلس تاکید کرد: چنین موضوعاتی باید در قالب اصل ۸۵ قانون اساسی مورد بررسی قرار گیرد. بر همین اساس مقرر شد به منظور تحقق شعار سال، نظارت‌های کمیسیون صنایع و معادن در قالب بازدیدهای میدانی افزایش یابد تا موانع پیش روی تولید به درستی مشخص شود.

فیروزی با اشاره به بررسی موانع موجود در نظام بانکی در حوزه تولید، خاطرنشان کرد: از آنجا که منابع بانکی لازمه راه اندازی و بقای واحدهای تولیدی است، مقرر شد کمیسیون با رایزنی با سایر کمیسیون‌ها اصلاحاتی در حوزه نظام بانکی انجام دهد.


http://www.madannews.com/fa/News/613298/شیوه تحقق شعار سال در کمیسیون صنایع مجلس بررسی شد
بستن   چاپ