معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبرداد ؛
کشف و ضبط 350 کیسه سیمان قاچاق در یاسوج
چهارشنبه 25 فروردين 1400 - 22:00:00
ایسنا

به گزارش معدن نیوز - معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد ۷ وانت نیسان سایپا که قصد خروج مقدار ۳۵۰ پاکت سیمان خاکستری قاچاق را از استان داشتند، توقیف و محموله های آنان کشف و ضبط شد.

"روح الله باقری فرد" در حاشیه بازدید طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان، افزود: بر اساس‌ گزارشات واصله به سامانه‌ ستاد خبری ۱۲۴ مبنی بر عرضه خارج از شبکه و قاچاق سیمان به خارج از استان، در اقدامی به موقع توسط بازرسان این سازمان و همکاری پاسگاه انتظامی تنگ سرخ، تعداد ۷ وانت نیسان سایپا که قصد خروج مقدار ۳۵۰ پاکت سیمان خاکستری قاچاق را از استان داشتند، توقیف و محموله های آن ها کشف و ضبط شد.
وی تصریح کرد: با توجه به شروع ساخت و سازها و نیاز مردم استان به سیمان، برنامه ریزی کردیم که بازرسان مقیمی از سازمان در کارخانه حضور داشته باشند و روزانه موارد را رصد و نظارت نمایند.
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام گرفته توسط ستاد تنظیم بازار استان و ضرورت تأمین و توزیع این کالا در سطح بازار نظارت ها را بیشتر کردیم و تا زمان عادی شدن موضوع و وفور سیمان در سطح بازار این بازرسی و نظارت ها استمرار خواهد داشت و با عرضه کنندگان قاچاق و خارج از شبکه این محصول به شدت برخورد قانونی و تعزیری خواهد شد.
باقری فرد تاکید کرد: پرونده تخلف وانت بارها در کمترین زمان ممکن تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شدند، در ضمن چنانچه مشخص شود این عملیات خارج از شبکه و قاچاق توسط عاملین عمده سیمان انجام پذیرفته، بدونه هیچ گونه اغماضی ضمن معرفی متخلفین به مراجع قضایی و امنیتی، پروانه صنفی آن ها نیز ابطال می شود.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، وی در پایان از همشهریان گرامی درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی مراتب را به سامانه ستاد خبری ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش تا به شکایات آن ها رسیدگی شود.


http://www.madannews.com/fa/News/613469/کشف و ضبط 350 کیسه سیمان قاچاق در یاسوج
بستن   چاپ