همایش روشنگری ویژه ی انتخابات خردادماه 1400 برگزار شد
پنجشنبه 20 خرداد 1400 - 11:05:41

به گزارش معدن نیوز - همایش روشنگری ویژه ی انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ با حضور جامعه کارگری و کارفرمایان استان خوزستان برگزار شد.

 این همایش ۱۹ خردادماه ۱۴۰۰ با حضور سردار نعمت اله باقری جانشین سپاه حضرت ولی‌ عصر (عج)، حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، سرهنگ شهریاری جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان، سرگرد ابراهیم احمدی‌فرد مسئول سازمان بسیج کارگران استان و جمعی از بسیجیان شرکت فولاد خوزستان و سراسر استان در سالن اجتماعات امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، به میزبانی حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی فولاد خوزستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان خطاب به بسیجیان گفت: دشمن برای نابودی اسلام آرایش تهاجمی گرفته و بنا دارد از طریق انتخابات و جنگ نرم به اهداف خود دست یابد. ولی همانطور که اسلام در عاشورا مقابل کفر بود، امروز نیز با حضور حداکثری مردم عزیز در مقابل استکبار خواهیم ایستاد. در انتخابات کنونی تمام دشمنان داخلی و خارجی هم قسم شده‌اند تا انقلاب را به زمین بزنند، زیرا بر این باورند که اگر در این انتخابات مردم حضور حداکثری داشته باشند برای همیشه باید فاتحه استکبار و نوکرانش خوانده شود.

حجت‌الاسلام رستگار در ادامه گفت: آمریکا داعش را برای ۱۰۰ سال و با هدف تصرف کشورهای هم مرز ایران و نابودی انقلاب اسلامی خلق کرده بود. اما دیری نپایید که جوانان برومند ایران اسلامی با فرماندهی حاج قاسم در کمتر از ۶ سال با حضور جوانان فداکار و پشتیبانی مادران و خواهران، ضمن نابود ساختن داعش، این تهدید را تبدیل به فرصت کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان از تلاش بی‌وقفه دشمن برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در پای صندوق رای سخن گفت و افزود: دشمت توانش را بر انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ متمرکز کرده‌ است تا  حضور حداقلی شکل بگیرد. به همین منظور در شبکه‌های مجازی همه را به رای ندادن و یا رای سفید تشویق می‌کند تا کشور دچار چالش شود. ولی دشمن بداند مردم ما غیرمترقبه هستند و همانطور که در سال ۸۸ تمام فتنه‌ها را خنثی کردند اکنون نیز با حضور خود همه نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کنند.

وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: مشکلات و گرفتاری‌هایی در کشور وجود دارد و معیشت سخت شده ولی راهکار این است که با حضور در صحنه انتخابات، تغییر  ایجاد کنیم. هرجا به توصیه‌های مقام معظم رهبری عمل شده و از نیروهای انقلاب بهره گرفته‌ایم، موفق بوده‌ایم. موضوع هسته‌ای، نانو، ساخت موشک، پهپاد، زیردریایی و سدها بخشی از این موفقیت‌ها هستند.

پیش از سخنان حجت‌الاسلام رستگار، سردار نعمت اله باقری جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان، جامعه کارگری را بزرگ‌ترین و موثرترین قشر جامعه در تعیین و اثرگذاری بر سرنوشت کشور دانست و افزود: افتخار دائمی قشر کارگر، تقدیم چهارده هزار شهید در هشت سال دفاع مقدس است. اگر این قشر تلاشگر نقش خود را به خوبی بتواند ایفا کند، می‌تواند علاوه بر نابودی توطئه دشمنان، نقشی کلیدی در جهش و توسعه کشور داشته باشد. جامعه کارگری در دوران بعد از انقلاب، جنگ تحمیلی و در جنگ اقتصادی، پای عرصه مبارزه با توطئه دشمنان بوده است.‌  

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان در ادامه گفت: انتخابات عرصه دفاع از ارزش‌های انقلاب است که به یقین اگر آسیب ببیند، علاوه بر مردم به کیان این سرزمین آسیب می‌رسد. باید اهمیت مشارکت حداکثری که همیشه مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده ‌را در اولویت کشور عزیزمان قرار دهیم.

سردار باقری در مورد اهمیت استفاده از افراد تاثیرگذار جامعه برای تشویق مردم به مشارکت حداکثری بیان داشت: دشمنان با هدف تضعیف نظامی که برخواسته از رای و انتخاب مردم است نابودی این کشور و امنیت این ملت را نشانه گرفته اند، اگر به این موضوع توجه نشود و با روشنگری به مردم، نقشه اصلی دشمنان را بیان نکنیم، ممکن است دشمنان در رسیدن به هدف شوم خود امیدوار شوند. 

در پایان این همایش سرهنگ پاسدار بهمن شهریاری جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان، شناخت داشتن از دشمن را یکی مهم‌ترین وظایف مردم دانست و افزود: دشمنی استکبار جهانی با جمهوری اسلامی ایران به صدها سال پیش برمی‌گردد. دشمنان قسم‌خورده‌ی ایران اسلامی،‌ هیچ‌گاه به دنبال آبادانی کشورمان نبوده و نیستند. در طول ۴۳ سال گذشته،‌ دشمنان و در  راس آنان،‌ آمریکا با وضع تحریم‌‌های ظالمانه به دنبال تضعیف و منزوی کردن کشورمان بودند.

سرهنگ شهریاری انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را دفاع از حرم خواند و افزود: حاج قاسم می‌گوید که ایران حرم است و دفاع از این حریم  واجب است. امروز وظیفه‌مان در غیاب حاج قاسم، دفاع از حرم است. با حضور در پای صندوق‌های رای، راه حاج قاسم در دفاع از حرم  را ادامه می‌دهیم.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان انتخاب اصلح را گره‌گشای مشکلات کشور دانست و افزود: از نگاه مقام معظم رهبری فرد اصلح می‌بایست با کفایت و با ایمان، عدالت‌خواه و ضد فساد، دارای عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی‌های داخلی، معتقد به جوانان به‌ عنوان پیشران حرکت عمومی کشور و امیدوار به آینده باشد. با در نظر گرفتن ویژگی‌های یاده شده، روز ۲۸ خرداد با حضور حداکثری علاوه بر عمل به ندای رهبر انقلاب، توطئه دشمنان را خنثی می‌کنیم. گزارش خبرنگار ما حاکی است،‌در این مراسم که با اجرای گروه زهرائیون همراه بود، حسن امتی فرزند شهید قشر کارگری محمد امتی میثاق‌ نامه‌ی قشر کارگری در پاسخ به فتوای رهبری در مورد حضور حداکثری در پاس صندوق‌ رای را قرائت کرد. در بخشی از متن چنین آمده است‌‌‌‌‌: ما کارگران بسیجی، سربازان عرصه‌ی صنعت در پیشگاه الهی یک‌دل و یک‌صدا اعلام می‌داریم: ندای ملکوتی رهبر فرزانه‌ی انقلاب اسلامی را با گوش جان شنیدیم. ما تلاشگران جامعه کارگری از آهن و فولاد، نفت و گاز، پتروشیمی و صنایع، همه و همه پیرو خط ولایت و رهبری هستیم. امروز ما کارگران بسیجی وارثان مدافعین حرم هستیم، مدافعینی که به نیابت از میلیون‌ها ایرانی داعش را به زباله‌دان تاریخ فرستاد. پس همه باهم برای تداوم نظام و رهبری، پایداری امنیت مرز و بوم و برای ناامید کردن دشمنان کوردل، به نیابت از حاج قاسم‌ها، ۲۸ خرداد ماه به پای صندوق‌های رای آمده و با توکل به خداوند و توسل به ائمه معصومین، با حضور حداکثری، حماسه‌ای دیگر رقم می‌زنیم.


http://www.madannews.com/fa/News/615389/همایش روشنگری ویژه ی انتخابات خردادماه 1400 برگزار شد
بستن   چاپ