رییس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان:
از عملکرد آقای آذری مدیرعامل باشگاه رضایت کامل داریم
پنجشنبه 10 تير 1400 - 09:28:55

به گزارش معدن نیوز - رییس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان از رضایت هیات مدیره نسبت به عملکرد آقای آذری مدیرعامل باشگاه خبر داد.

اسماعیل گودرزی عضو هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان و رییس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان اظهار داشت: ما از عملکرد باشگاه رضایت کامل داریم، فولاد در حال حاضر شرایط خوبی دارد و شانس قهرمانی در جام حذفی هم داریم؛ کارهای خوبی در مجموعه باشگاه صورت گرفته که هیات مدیره حمایت خود را از مدیریت باشگاه اعلام می نماید.

باشگاه فولاد خوزستان بعد از چند سال در مقابل تیم های بزرگ آسیایی عملکرد خوبی در داشته و نماینده و سفیر خوبی از طرف مجموعه بزرگ فولاد خوزستان بود.

گودرزی در ادامه افزود: هماهنگی بسیار خوبی در مجموعه باشگاه وجود دارد و کارهای خوبی هم در این مدت صورت گرفته است و از مدیریت باشگاه رضایت کامل داریم.

وی ادامه داد: فولاد از نظر ساختار توانایی کسب قهرمانی در جام حذفی را دارد. از آن ها انتظار دارم که با تمرکز کامل کار خود را با قدرت ادامه دهند.

وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: فولاد خوزستان تیم بزرگی است و امیدوارم با حفظ شرایط مطلوب، بتوانیم باعث خشنودی هواداران در پایان فصل شویم.


http://www.madannews.com/fa/News/615672/از عملکرد آقای آذری مدیرعامل باشگاه رضایت کامل داریم
بستن   چاپ