فرآیند مزایده ملی معادن در هرمزگان طبق قوانین انجام شده است
دوشنبه 28 تير 1400 - 10:59:26
شاتا

به گزارش معدن نیوز -رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با بیان اینکه در هرمزگان، 216 معدن در 46 محدوده معدنی و 170 محدوده اکتشافی در این مزایده قرار داشت گفت: فرآیند مزایده ملی معادن دقیقا طبق چارچوب ها و قوانین انجام شده است.

خلیل قاسمی با بیان اینکه استان هرمزگان بخشی از فراخوان ملی مزایده معادن در سطح کشور بود، عنوان کرد: در هرمزگان، 216 معدن در 46 محدوده معدنی و 170 محدوده اکتشافی در این مزایده قرار داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان ادامه داد: برای این مزایده در هرمزگان 178 نفر متقاضی داشتیم که برای 70 محدوده معدنی و اکتشافی پیشنهاد ارائه کردند و دو سوم دیگر محدوده ها فاقد متقاضی و پیشنهاد بودند.

وی خاطرنشان کرد: این کار بزرگ در سطح ملی فعلا متوقف شده است اما امیدواریم با تعامل قوه قضائیه و وزارت صنعت، معدن و تجارت، این مزایده در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال برگزار شود.

قاسمی با اشاره به ظرفیت های استان در حوزه معادن گفت: معادن استان ظرفیت های بسیار خوبی برای ایجاد اشتغال دارند که ما باید بهترین راهکارها ر ا برای این امر مهم بکار گیریم.

وی همچنین اظهار داشت: برای مزایده محدوده های اکتشافی و معدنی استان کلیه فرآیندهای مزایده در استان بر اساس قانون بوده و با هر گونه تخطی از قانون و متخلفین برخورد قانونی انجام می دهیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان به روش های واگذاری محدوده های اکتشافی و معدنی در استان پرداخت و افزود: واگذاری محدوده های اکتشافی و معدنی از طریق ثبت محدوده (درخواست صدور پروانه اکتشاف) از طریق سامانه کاداستر، نقل و انتقال مجوز های اکتشافی و معدنی در چارچوب قانون معادن و آئین نامه اجرایی آن، واگذاری محدود ه های اکتشافی معدن از طریق مزایده عمومی از طریق سامانه ستاد ایران (سامانه تدارکات الکترونیکی دولت) انجام می گردد.


http://www.madannews.com/fa/News/615922/فرآیند مزایده ملی معادن در هرمزگان طبق قوانین انجام شده است
بستن   چاپ